Різне


Гімназійний олімп

(На свято запрошуються учні , батьки, громадськість. Перед початком свята у залі лунають ліричні українські мелодії. Звучить запис пісні «Україна» у виконанні Т. Петрененка – спочатку голосно, потім тихіше. На сцену виходять дві дівчинки в українських костюмах – українки.)
Перша українка.
Дороги іншої не треба,
Поки зорить Чумацький шлях,
Я йду до тебе, я йду до тебе
По золотих твоїх стежках.
Друга українка.
Тебе не можна не любити,
Тобі не можна не цвісти,
Лиш доти варто в світі жити,
Поки живеш і квітнеш ти.
Перша українка.
Бо ми кохаєм до нестями
І ще нескоро наш кінець.
Ще, може, нашими серцями
Розпалим тисячі сердець.
Друга українка.
Ще свічка наша не згоріла,
Ще наша молодість при нас,
А те, чи варте наше діло,
То скажуть люди, скаже час.
(Пісня знову лунає голосно, потім тихіше. Танцювальний колектив школи виконує танок.)
Перша українка.
Любіть Україну, як сонце любіть,
Як вітер, і трави, і води.
В годину щасливу і в радісну мить,
Любіть у годину негоди.
Друга українка.
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну.
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов’їну.
(Українки і танцювальний колектив залишають сцену. На сцену виходять ведучі.)
Ведучий.
Весна буяє. Боже мій, весна!
І знову – вишень цвіт, і знову спів пташиний.
Несе букети запашні вона,
І сонцю гімн, і клекіт журавлиний.
Ведуча.
Це журавлі, це знову журавлі,
Принесли в крилах весняну завію,
Збудили очі матері-землі
Після морозів, після сніговію.
Ведучий.
Це журавлі летять у рідний край,
Будують гнізда, пташенят плекають,
Несуть вени веселої розмай,
І журавлину тугу забувають.
Ведуча.
Це журавлі вертаються назад,
Це – символи любові до Вітчизни,
Бо ні мороз, ні лютий снігопад
Пагінчики родинні не понищив.
Ведучий.
Журавель здавна був для людини символом любові до рідного краю, утіленням його просторів і краси рідної природи.
Ведуча.
Ключ журавлів у піднебессі навесні приносить почуття радості й оновлення, а восени – туги і печалі про щось добре і казкове.
Ведучий.
Нині у нас – весна. Саме в цю весняну днину прилітають до нас із далекої дороги журавлі, як діти до рідного дому.
Ведуча.
Сьогодні на подвір’ї нашого дому, гімназії, злетілися ті журавлята, які дуже люблять свою школу, бо своєю працею, своїм старанням прославляють її і тому є нашою найбільшою гордістю.
Ведучий.
Який сьогодні тут зібрався цвіт –
Гімназії гордість, радість і натхнення.
Наповнюється світлом увесь світ –
Їм прославлять майбутнє й сьогодення!
Ведуча.
Співає серце і душа радіє.
І звідки, скажете, оцей весняний шал?
Бо тут сьогодні віра і надія
Прикрасили цей журавлиний бал.
Ведучий.
Право розпочати Журавлиний бал надається директору гімназії.
(Виступ директора. Танцювальний колектив виконує танок «Вальс». За сценою, на фоні вальсу, ведуча промовляє слова.)
Ведуча.
Звуки вальсу летять,
Мов на крилах птахи,
Знов чарує знайома мелодія.
З святом, вас привітать вся громада прийшла,
З святом, з святом щиро вітаємо!
(Закінчується «Вальс», на сцену виходять ведучі.)
Ведучий.
Школо рідна! Як світлая мрія,
Як натхнення, як пісня пісень,
Ти в короні сивин не старієш,
Ти яснієш, як сонячний день.
Ведуча.
Лунає сміх дітлахів навколо, -
Який весняний нині сміх оцей,
Бо нас усіх з’єднала наша школа –
Наша сонячна і радісна гімназія.
Ведучий.
З великою повагою зустрічає наша гімназія і своє майбутнє, свою надію – першокласників.
Ведуча.
Вже  рожеві пташеня-мрії
Позлітались до очей і рук,
Вже маленьке серденько радіє,
Вже лунає переможний звук!
(Лунають фанфари)
Ведучий. Номінація «Надія гімназії»
Ведуча. Для оголошення переможця в номінації «Надія гімназії» запрошується вчителька, яка протягом трьох років плекатиме юних гімназистів. (Учителька відкриває конверт, зачитує: «За підсумками психолого-педагогічного тестування переможцем у номінації «Надія гімназії» визначений майбутній першокласник (ім’я та прізвище). Цей майбутній гімназист розв’язав 28 логічних задач».
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок. Учитель і номінант сідають на свої місця.)
Ведучий. Як несподівано це сталось –
Вони тепер уже не новачки,
Роки, неначе коники, промчалися,
Вже виросли вчорашні малюки.
 Ведуча. Перша вчителька бере за руку
І виводить на шлях життя.
Пам’ятайте ви її науку
На усе прийдешнє майбуття.
(Лунають фанфари).
Ведучий. Номінація «Гордість початкової школи».
Ведуча. Для оголошення переможця в номінації «Гордість початкової школи» запрошується заступник директора з початкової школи.
(Завуч відкриває конверт, зачитує: «За рішенням педагогічної ради початкової школи переможцем у номінації «Гордість початкової школи» визнаний учень (ім’я та прізвище)».
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарок.)
Ведучий. Науки світло переможне
Висвітлює життєву путь.
Не милуватися не можна,
Коли найвидатніші йдуть!
(Лунають фанфари.)
Ведуча. Для нагородження грамотами переможців міських та обласних олімпіад, засідань обласного територіального відділення Малої Академії наук, шкільної науково-практичної конференції «Молодь у науці та творчості – крок у ХХІ століття» запрошуються заступники директора гімназії.
(Вручення грамот, переможці залишають сцену).
Ведучий. Для оголошення переможця в номінації «Гордість гімназії» запрошується директор гімназії.
(Директор відкриває конверт, зачитує: «За підсумками олімпіад переможцем у номінації «Гордість гімназії» визначений учень (ім’я та прізвище).»
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок.)
Ведуча. Славетна будь, країно та,
Що на твоїй землі чудовій
Квітує юність, доброта
В окриленій своїй обнові.
Ведуча. Благословенна, земле, будь,
Що дала крила журавлині
На все життя у дальню путь
Маленькій та міцній людині.
Ведучий. Нехай міцніє сила в них,
В цих крилах, в журавля узятих,
Вони ж ростуть у молодих,
У щирих, дужих, заповзятих.
Ведуча. Нехай висвічує блакить,
Для крил дає свого простору.
Бо школа – лиш маленька мить,
А потім – далеч неозора!
Ведучий. Основна мета освіти в нашій гімназії – виховання, розвиток і стимулювання саморозвитку творчо обдарованої особистості. Гімназист має право брати участь у наукових дослідженнях, які відтворюють коло інтересів самого учня.
Номінація «Майбутній науковець»
Ведуча. Для оголошення переможця в номінації «Майбутній науковець у галузі біології» запрошується вчителька біології.
(Учитель біології відкриває конверт, зачитує: «Переможець у номінації «Майбутній науковець у галузі біології» визначений учень (ім’я та прізвище)».
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок.)
 Ведучий. Для оголошення переможця в номінації «Майбутній науковець у галузі фізики» запрошується вчитель фізики.
(Учитель фізики відкриває конверт, зачитує: «Переможець у номінації «Майбутній науковець у галузі фізики» визначений учень (ім’я та прізвище)».
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок.)
Ведуча. Для оголошення переможця в номінації «Майбутній науковець у галузі інформатики» запрошується викладач інформатики.
(Викладач інформатики відкриває конверт, зачитує: «Переможцем у номінації «Майбутній науковець у галузі інформатики» визнаний учень (ім’я та прізвище)».
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок.)
Ведучий. Шановні переможці, вас вітає вокальний ансамбль гімназії.
(Звучить пісня у виконанні ансамблю. Лунають фанфари.)
Ведучий. Номінація «Талант гімназії».
Ведуча. Для оголошення домінантів у номінації «Таланти гімназії» запрошується заступник директора з виховної роботи.
(Завуч відкриває конверт, зачитує: «У номінації «Талант ліцею» відзначилися (імена та прізвища учнів)». Номінанти піднімаються на сцену, їм вручають подарунки.)
Ведуча. Шановні друзі, вас вітають переможці номінації «Таланти гімназії».
(Номери художньої самодіяльності. Лунають фанфари).
Ведучий. Номінація «Спортсмен гімназії».
Ведуча. Для оголошення переможця в номінації «Спортсмен гімназії» запрошується вчитель фізичної культури гімназії.
(Учитель фізкультури відкриває конверт, зачитує: «За рішенням кафедри фізичної культури гімназії переможцем у номінації «Спортсмен гімназії» визнаний учень (ім’я та прізвище).»
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок.
Номер художньої самодіяльності).
Ведучий. Черемха пахне солодко,
Та серцю щемно й болісно,
Бо юнь із школи вилітає
І рідні гнізда покидає.
 Ведуча. Не забувайте, журавлята,
Що тут – ваш дім, тут – рідна хата,
Тож не забудьте ви ніколи
Черемхи на подвір’ї школи.
(Лунають фанфари).
Ведучий. Номінація «Випускник гімназії)».
Ведуча. Для оголошення переможця в номінації «Випускник гімназії» запрошується заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи.
(Завуч відкриває конверт, зачитує: «За рішенням малої педагогічної ради переможцем у номінації «Випускник гімназії» визнаний учень (ім’я та прізвище».
Лунають фанфари. Виходить номінант, йому вручається подарунок.)
Ведучий. До слова запрошується заступник директора з виховної роботи.
Завуч.  Усе на світі має свій початок і своє закінчення. Добігає кінця і наше свято, наш Журавлиний бал. Коли ми готували це свято, то дуже хотіли оголосити номінацію «Кращий учитель гімназії». Але попередньо, щоб обрати переможця в цій номінації, ми провели анкетування серед учнів через шкільну газету. Та коли отримали підсумки анкетування, то розгубилися: учні не були одноголосними. Тож, шановні колеги:
Спасибі вам, що ви на світі є!
Що сієте добро, як щедрий колос,
Даруєте душі безмежний голос,
Ми вам бажаємо кохання і добра,
Щоб доля до вас щедрою була.
Хай в домі вашім завжди буде світло,
Хай люди вам вклоняються привітно!
Землю нехай квітчає шлях до школи,
Здоров’я вам, надії і любові!
Шановні колеги, вас вітає ансамбль учителів початкової школи піснею «Журавлі».
(Виступ учителів із піснею «Журавлі).
Ведучий. Бажаєм, щоб усім усміхалася доля,
Щоб у справі гартувалася воля,
Щоб у книжках черпали ви сили
Й знання в нове життя вносили!
Ведуча. Пролітають дні, минають літа
В труді, в піснях, в завзятті,
А рідний край вже вас віта –
Ідіть, творіть, дерзайте!
(Лунає пісня у виконанні І. Білик «Хай живе надія».)

Здорові діти – здорова нація!

Вихід акробатів  ( 2 учасника – 4 кл.)
          - В цей квітневий день
            До всіх присутніх наше слово.

-          Ми пропонуємо здоров’я!
Силу, віру, фізичний гарт.

Разом - Ми пропонуємо життя!
Без болі, прикрощей, турбот.

Фон             танцювальні рухи                Вихід команди (4 учасники)
- Ми –    Ті, хто вийшов на цю сцену

- Ми –    Ті, хто стоїть перед вами

- Ми –    Ті, хто говорить ці слова

- Ми –    Учасники проекту «Молодь за здоровий спосіб життя»
- Наш девіз :
 « Твоє здоров'я у твоїх руках ,  то бережи його щоднини !»

Фон    танцювальні рухи
-     Ми за те , щоб у всьому світі було багато радості і квітів .

-     Вдача в нас завжди така –
       Все ми робим жартома .
       Любим всі веселий сміх .
       Здоровий сміх , що гріє всіх .
Фон    танцювальні рухи
вих дівчинка???               
- Скажіть же нам для початку  А чи знаєте ви азбуку здоров’я?..
                                                              Фон    Мелодія «Пісні Червоної Шапочки”
Всі: А що це таке?
-       І  Ви не знаєте азбуки здоров’я?
(СПІВАЄ Мелодія «Червоної Шапочки»)
Якщо ти життя цінуєш
І хвилинки не марнуєш,
Якщо хочеш бути красивим
І міцне здоров’я мать
То тобі знання потрібні
Дуже-дуже необхідні.
Треба азбуку здоров’я
Треба азбуку вивчать!
Тож за роботу! Починаємо урок. З чого починається азбука здоров*я?
(всі знизують плечима    -     відкриває скриньку)
-          У моїй чарівній скринці  незвичайні є гостинці.  (всі заглядають)    

-           Мило?
-            Щітка?
-            І рушник?
-      Знають всі давно про них!
-     Є все це у мене!
-          І у мене !

- Правильно, молодці! Правило перше – особиста гігієна.

- А , по-друге, що Оксано?

Це фізичні вправи зранку
З ліжка швидко піднімайся
І зарядкою займайся!
Любімо сонце, рух, життя ,
Любімо волю й світ.
             Третє слово – харчування повноцінне,
             Різноманітне, вітамінне,
            Жири вживати лише рослинні
            Каші, смачні та поживні.
            Концентрати не купуйте,
            Краще фруктами ласуйте!
Фон – танцювальні рухи захід 2 –х учасників (4 клас) –І іІІ
 (Виконується жвавий, ритмічній танок під музику ) 
 І    Добрий день!
 ІІ   Здрастуйте!

ІІІ  Доброго вам здоровя! Де ви так довго гуляли?

І     Здоров’я шукали!
ІІІ  І знайшли?   
                       
 ІІ   Здоровя на дорозі не валяється

І     Але як його зміцнити ми все-таки дізналися!

ІІІ  І як же?

І     А треба добре памятати, що довго спати - здоровя не мати!

ІІ   Що Ненажера риє собі могилу власними зубами.

І     Ходиш більше – проживеш довше.

ІІ  Хто зарядку вранці робить,
 З тим здоровя дружбу водить!       (фон)     Робіть як ми! Робіть краще нас!
( Комплекс ранкової гімнастики під музику)
І Здоровя – це ранок  зі свіжим повітрям.
Це сонце, що гріє ласкаво й привітно.

  ІІ Здоров’я – це смак  свіжих ягід дозрілих,
Це спорт, що дає нам  наснагу і силу.
   І Це сон, що на крилах  нам зорі несуть.
Бери це сміливо мій друже, у путь!

ІІ Та тільки на цьому шляху пам’ятай:
Цурайся цигарки, від чарки тікай!
І знай, любий друже, –
У цьому житті,
Чи бути здоровим,
Вирішуєш ти!

-          Тож сьогодні за здоров’я наша агітація:
-          Здорові діти – здорова  нація!                   (фон)                                 
-          Ти – молодий,  завзятий і кмітливий.
-          Ти сповнений сил та енергії
-          Ти маєш багато мрій і бажань, задумів і планів на майбутнє

-          Ти мрієш про  успіх, кохання і щастя, бо ти   м о л о д и й. Уже сьогодні ти тримаєш у власних руках своє майбутнє. І лише ти сам відповідальний за нього.

-           Із кожним роком дедалі більше й більше свідомої, прогресивної молоді, відповідальної за себе та своє життя, спрямовує свої зусилля на збереження та зміцнення свого здоров’я
-          Адже саме здоров’я є тим чарівним ключем, який відчиняє двері усіх можливостей
-          А нині ми хочемо насолоджуватися життям, крокувати в ногу з часом, не відставати від моди
-          Мода – це стиль. Спосіб життя
-          Ти – людина нового тисячоліття. Нове сьогодення несе нову моду!

-          Хирляві зеленошкірі створіння, що випускають клуби диму й пари перегару, - неактуальний еталон краси для  молоді нового тисячоліття.
-          Сучасна мода одна – ЗДОРОВ’Я
-          Бути здоровим – модно, стильно, красиво, класно!

-          По-справжньому сучасний еталон краси здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя
-          Ти – молодий?
-          Ти – сучасний?
-          Ти переможець?
ВСІ. Тоді нас багато
-  Кожен вибирає собі сам
Вибирає кожен як уміє
Хтось мов недопалок ледве тліє
Хтось живе творить й життю радіє
Кожен вибирає як уміє
                                                       ФОН - ДДТ «Ночь Людмила»
– Нам є із чого вибирати
– Нам є де застосувати свою молодість і талант.
– Ми обираємо спорт!
– Ми обираємо музику!
– Ми обираємо танці!
– Ми обираємо безпечне  життя!
                                   (фінальна пісня на мотив ДДТ «Ночь Людмила»)
Обираєм безпечне життя
Алкоголь та куріння здолаєм
ВІЛ та СНІД відійдуть в небуття
Якщо правила запам’ятаєш
Більше спорту та пий лимонад
На футбол, чи гайда на рибалку
Взимку з друзями йди на хокей
А потом разом всі на качалку
П-в:          Молодь нова сила
                  Цигарки – могила
                  Сало наша сила
                  Добре пам’ятайте
                  Всіх застерігайте
                  І дітей навчайте    
                Нас незабувайте


                   СЦЕНАРІЙ
10 РІЧНИЦЯ ГІМНАЗІЇ
( Урочиста лінійка)
В. 1.  Нестримно плине час -  непомітні його кроки.
          І ось вже десять  років    веде і єднає гімназія нас.
 В.2.  Знов звеселяє зеленню весна   гімназія її стріча уже в десяте.         
  Ця цифра славна й водночас сумна,    та головне, що є про що згадати.
В. 1. Добрий день вельмишановні гості! Добрий день дорогі вчителі, батьки, учні.

В. 2. Вітаємо всіх на нашій Омелянській землі. Вітаємо з 10-річним ювілеєм храму науки  і знань – Великоомелянського навчально-виховного комплексу.

В. 1. Сьогодні наша школа-гімназія гостинно відчиняє двері, запрошуючи всіх на свої іменини.
В. 2. Бо в кожного з вас назавжди залишилися спогади про Омелянську гімназію і зворушлива мелодія шкільного дзвінка буде супроводжувати вас протягом багатьох років. Бо кожен із вас, сидячих в залі, хоч чимось: душею, долею, серцем, поглядом, думками, добрими справами, але причетний до нашого сьогоднішнього дня.
В. 1. Це свято тих, хто планував і проектував цю будову.
В. 2. Хто будував, зводив і облаштовував її.
В. 1. Тих, хто вперше переступив поріг цієї школи, хто навчався тут, навчає і навчається сьогодні.
В. 2. На день народження зібралася ціла родина, і об’єднала всіх нас  рідна школа.
В. 1. Отже, з святом тебе, шановна імениннице.
В. 2  Зібралась родина на свято –
 I учні, і вчителі, і гостей сьогодні ми раді вітати
  Тож будемо вже починати!
(Лунає  гімн України)
Представлення гостей
-  Ми раді вітати Берташа Василя Михайловича голову Рівненської облдержадмістрації.
-  Карпенчука Василя Володимировича голову Рівненської райдержадмістрації.
-  Марчук Аллу Всеволодівну начальника відділу освіти  Рівненської райдержадмістрації.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
В. 1. Проблем в гімназії немало , та недаремно ж починали
        Творить ми свій сучасний дім.
В. 2.     Ми вперто труднощі долали.
              В цій справі нам допомагали -
 Ми щиро дякуємо всім,
 - Ми завжди будемо вдячні Сороці Миколі Петровичу – завдяки його  ініціативності наполегливості ми отримали можливість навчатися у таких прекрасних умовах.
(Вітання – якщо присутній)
-  Ми ніколи не забудемо головного ініціатора і натхненника будівництва Чечета Олеся Матвійовича.
-  Дякуємо також Крижановському Євгену Федоровичу керівнику ПМК-3, який на той час відповідав за  будівництво.
-   Серед гостей сьогоднішнього свята присутній  Матвійчук В’ячеслав Гнатович, який надавав відчутну фінансову допомогу, будучи керівником ПСП «Омеляна».
-    Відчутно переймалися  проблемами будівництва  Камінський Анатолій Іванович, який на той час очолював Рівненську райдержадміністрацію та його заступник Козусев Михайло Васильович.
-   З року в рік школа-гімназія обживалась, обновлялась, оформлялись кабінети, коридори, зовнішній вигляд школи, дякуючи директорам Вакуліч Марії Андріївні та Чекулаєвій Аллі Вікторівні
-   Головам сільських рад: Новаку Володимиру Мусійовичу та Курганській Оксані Євгеніївні, які присутні на наших урочистостях. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 Виступи   гостей
В 1. Відкриття нашого НВК особливо запам’яталось учням, які вперше переступили поріг школи-гімназії, це першокласникам, та тим, хто востаннє вчився в ній – випускникам.
В 2. Отже, запрошуємо до слова  представників учнів 1   класу 2001 року. Тодішні першокласники помітно подорослішали – сьогодні  вони – випускники.
(виступ випускників)
1. Гімназія – дім, де надія живе,
Де в колос зерно проростає.
Тут кожному місце знайдеться своє,  Майбутня еліта зростає!
2. Гімназіє рідна, священна колиска  науки, любові й добра.
Де б не була я – далеко чи близько –  наснагу черпаю з твого джерела.
3.  Простий мотив видзвонює дзвінок,                                   
   Слова "Клянусь!" і гімназійна каша,   
 Такі прості та особливі класи,
 І в них урок, в гімназії урок.

4. Нове ім'я незвичне: гімназисти,
    Нові свята, нових немало справ.  
    Знак переміни на усіх речах...
   Хай творить той, хто вже творить почав,
   Хай буде так ще років 100 і 300 ,
   Нехай гімназії горить свіча
5.                     Гімназія наша сяє, мов свіча,
            Вона показує кмітливим та охочим
                 Шляхи до знань, могутніших меча.
                  Свіча горить, горить і не згасає,   
                  І наші душі сповнює теплом.
                  Свіча горить, горить і не згасає   -  
                  Вже щастя птах торкає нас крилом.
 6.    Наш рідний дім будуємо ми спільно,
        Цей храм наук, шляхетності, добра;
       Живемо дружно братством гімназійним,
         Настала і для нас оновлення пора.
7.          Моя гімназіє! Найперша школо!
   Тобі я вірність пронесу крізь все життя.
   І з кожним роком хай міцніє друзів коло-
  До тебе стежка не полине в забуття.
В. 1.  Спекти нелегко гарний коровай ,
          В життя доросле - шлях тернистий.
          На ниві знань свій перший урожай
         Сьогодні пожинають гімназисти.
В. 2.  Хтось виявив таланти до наук,
         А дехто - справжня творча особистість
         Хтось в спорті докладає ніг та рук -
         Для них сьогодні наша урочистість.

В. 1. Сьогодні у нас  перший серйозний ювілей. І в цей гарний весняний день ми хочемо відзначити кращих учнів гімназії, яких по праву можна назвати гордістю нашої гімназії.
 2-й ведучий: Минув ще один рік навчання, цікавого, незабутнього шкільного життя. І, безперечно, цей рік був для нас успішним, дав свої досягнення.

В. 1. Стало доброю традицією в нашій школі закінчувати навчальний рік великим
свято - святом всієї шкільної родини. Величати тих, хто своєю невтомною працею
зміцнював знання, примножував здобутки школи.

В. 2.  Для проведення нагородження  запрошуються ………………………………………………………………………………………………………
(Нагородження)
В. 1.  Хоч довго вже триває свято,
 Вам не потрібно поспішати .
Бо за якусь години чверть
Ми розпочнемо свій концерт.
В. 2.  Гостинно усіх ми будемо вітати
І дуже гарно частувати:
Не млинцями, не тортами,
 Не смачними пирогами,  а піснями й жартами.
В. 1 Тож запрошуємо всіх гостей, вчителів, учнів та батьків на святковий концерт з нагоди першого ювілею нашої школи-гімназії, який розпочнеться за півгодини в актовій залі будинку культури

В. 2 Гімназіє, тобі сьогодні пісня.
Для наук відкрили ми свої серця.
В світлий час ти привітай найкращих з нас
І поведи шукати щастя в гарний світ надії.

В.1.             Допитливим, цікавим будь!
                   Не споглядай байдуже.
                    В країну знань велику путь
                    Долай уперто, друже,
В. 2.         Усе, що пізнане колись, завчи, збагни глибоко.
                  Країна Знань, як неба вись,
                  Красою вабить око.
В.1. І знову дзвоник весело лунає,  і знову галас , пустощі і крик. Ідуть уроки. Знов ідуть уроки. І так щодня. І так із року в рік.
В.2.               І школа ,наче вулик той ,гуде,
                      Призивно, гучно, як в минулі роки.
                      Хай кожен з вас до школи знову йде,
                      Хай тут не затихають ваші кроки.

В.1.
Доброї ласкавої пори
Гімназія нам двері відчинила
Для навчання дітвори
Світ науки нам відкрила
В.2.
Цариця розуму й надій
Ти світоч слова невгасимий
Ти чистий промінь наших мрій
Стежок незвіданих вершини
В.1.
То ж будь звеличена в віках
Гімназіє ти наша рідна
Ми пронесем тебе в серцях
Хай дзвінко лине твоя пісня


(Звучить гімн)

Сценарій святкового концерту
Презентація під супровід сонетів (голоси за кадром)
Сонет 1-й
В звичайний день, без всяких віщувань, Коли робило сонце хід черговий, Торуючи нові шляхи до знань, В селі у нас народився заклад новий.
Подолано немало перешкод: Тенета бідності, тьму недовіри... В серцях почав жевріти вогник віри В те, що сягнем незвіданих висот.
Через віки прийнявши естафету Від освітян колегіумів давніх Ростити в дітях мудрості зерно,
І прагнучи майбутніх звершень славних, Ми почали, і перший наш директор Узяв до рук гімназії стерно
Сонет 2-й
Знання - то світло, незнання - то тьма. Це твердження не має заперечень. Але знання даються не дарма, Доводити це також недоречно.
Відкривши вхід до всіх своїх дверей, Гімназія закликала дерзати, Сміливо йти і труднощі долати В ім'я шляхетних і палких ідей.
Здійснились мрії справжніх поліглотів, Комп'ютери відкрили свій секрет, Економісти склали бізнес-плани,
Нові поети творять вже сонет, Вивчають право учні, наче ноти, У математиків всі дії бездоганні.
Сонет 3-й
Життя складне: постійний компроміс, Постійний пошук і постійні втрати... Створили гімназисти свою раду, І президента вибрати взялись.
Та непроста то річ - творить культуру, День бантиків - те ж довгий ряд зусиль. Будуємо, щоб менше тратить сил, Громади ми нову архітектуру.
А поки наш БІНОМ кипить думками, Сова чекає, гучно гонг звучить, Співає хор, що майбуття вже близько, І жвавий танець душу веселить. Але найбільше створить шуму й гаму команда "Марципанів", що має жартів низку.
Сонет 4-й
Я бачив сон, то непростий був сон, Спочатку в ньому я кричав і плакав, Жахливий зріз, неначе злий собака, За мною біг, з ним залік, наче слон.
Та враз змінилось все; і ось я бачу: Щасливий край, ряди прямих алей, Кущі троянд - не відвести очей Від тих красот, їм не знайти означень.
У передчутті нового не сміло я ступаю і ось вона,
Серед алей будівля преді мною стала,
Ряди колон, мов щогли, її тримали,
І світлих стін сліпила білизна.
В садах птахи своїх пісень співали –
          Співають так, можливо лиш в раю.
          Гуляли діти і дорослі там.
Й поважно бесіду вели свою.
І на питання: «Що це?» так сказали:
Гімназія, наук це вільних храм.
Сонет 5-й
Знов звеселяє зеленню весна, Гімназія її стрічає вже вдесяте.
Ця цифра славна й водночас сумна, Та головне, що є про що згадати.
Простий мотив видзвонює дзвінок, Слова «Клянусь!» і гімназійна каша, Такі прості та особливі класи, І в них урок, в гімназії урок.
Нове ім’я незвичне: гімназисти, Нові свята, нових немало справ. Знак переміни на усіх речах…
Хай творить той, хто вже творить почав, Хай буде так ще років сто і триста, Нехай в гімназії горить свіча!
-  До тебе, гімназіє, звернені всі мої думки, тобі на лежить моє серце і моя душа. Усім, чого я досяг у житті, я завдячую тільки тобі! Тож прийми, наша рідна, найкращі побажання вдень твого народження!
Початок концертної програми
Під музику виходять ведучі
Ведучий. Гімназія – мій дім, моя родина,
Моя маленька рідна Україна!
Ти іскри радості даруєш нам,
Порив моїм незвіданим думкам!
Ведуча. Колиска доброти й любові,
І лине пісня в кожному тут слові,
Бо ми – одна єдиная родина,
Бо ми – маленька рідна Україна.
Несемо розум і добро ми в світ,
Щоб не забув ніхто наш український рід!
Ведучий.  Нехай тисячоліття проминає,
А ти стояла й стій через віки.
Гімназіє, хай нам твій стяг засяє.
Усім на довгії віки
Ведуча:  Десятий  рік в республіці дітей
 Горить вогонь, що дав нам Прометей
Він шлях до знань освітлює нам всім
І той вогонь ніколи в нас не згасне
Ведучий:  10 років… не так вже й багато
Але скільки було пережито подій
Нас сьогодні усіх об’єднало це свято
Свято спогадів щирих та юнацьких надій.
   
 Ведуча:  Між іншим  10 років – це  дерев’яний ювілей !
Ведучий:   І що це означає?

Ведуча:     А це означає, що молоде дерево нашої шкільної дружби вже добре вкоренилося…   Почало приносити перші плоди…

Ведучий: А ще дерево – це паливо, яке приносить тепло… Тепло спогадів про найбезтурботніші шкільні роки…
Ведуча.  Дерево розпалює вогонь… Шкільне багаття, біля якого так приємно збиратися всією дружною родиною …
Ведучий. Сьогодні цим вогнем ми хочемо зігріти серця тих, хто присутній у цьому залі…

Ведуча.  В цей світлий Великодній тиждень ми вам бажаємо добра
Ведучий . Нехай в душі не вгасне зірниця
І мудрість літ не стане тягарем
Хай щастя з вами буде день за днем
Немов вода цілюща із криниці

Ведуча.  Нехай любов Вам душу зігріває
Пахучим цвітом стелиться дорога
Добра і радості від Бога
Поваги і здоров’я на літа.
Виходить дівчинка в укр. вбранні
Коли весну ми зустрічаєм,
Цвітуть сади, цвітуть поля.
Коли весну ми  зустрічаєм –
Теплом вже дихає земля.
Коли весну ми  зустрічаєм –
Ясніше сонечко сія.
І весь народ у нашім, краї
Радіє мов одна сім'я.
Коли весну ми  зустрічаєм,
Пісень співаємо дзвінких,
Вітання від усіх приймаєм,
Самі вітаємо усіх.
Пісня «Писанки»
Ведуча: Минув ще один рік навчання, цікавого, незабутнього шкільного життя. І, безперечно, цей рік був для нас успішним, дав свої досягнення. І, як годиться, в кінці року, ми підбиваємо підсумки нашої роботи – зробимо, так би мовити, такий собі …творчий звіт.
Ведучий: Хтось дуже любить заклад свій,
Комусь здається він чужий.
          Що ж, в кожного своя проблема.
Ведуча:
Усі ж, сьогодні хто прийшов
Подарувать свою любов,
Даруйте, вас чекає сцена!
Вих.. ведучі з  молодших класів
Хлопчик : Кажуть, в школі – творчий звіт.
Ще не чув такого світ!
Як же це його робити –
Звітувати ще й творити.
Нам і так у цьому році
Довелось біди зазнати:
Атестації, контрольні,
Тести, тематичні бали.
Ми вже все в цей рік робили
Тільки ще не звітували!..
Дівчинка : Ну й чого репетувати?
Треба в когось запитати.
Може, це не так і страшно.
Ось спитаєм в класі старшім.
(Виходить 2 старшокласників.   Хлопці вітаються за руку)
Хлопчик .: Другом будь! І дай одвіт:
Що таке цей «творчий звіт»?!
Чи екзамен, чи повірка,    Чи знов їде перевірка?..

Старшокласник: Як би тобі пояснити,
Щоб ти краще зрозумів?
Творчий звіт – це кращі справи,
Які ти за рік зробив.
Хлопчик: (здивовано): Тільки я?!
Старшокласник: Та ні, усі ми,
Вся наша шкільна родина,
Бо лише у гарних справах
Гарна виросте людина.

Старшокласниця: Гарно вчитись й працювати...
 Дівчинка : Малювати й танцювати...
Хлопчик : Гарно бігати й стрибати,
М’яч в ворота забивати...
Дівчинка : Пекти вироби із тіста...
Старшокласник: Прибирать об’єкти міста...
Старшокласниця: В усіх галузях творити
Вчились наші гімназисти!
Хлопчик : Ну, раз є що показати,
То давайте звітувати...
2-й ведучий: Гімназія - це заклад, де навчаються обдаровані діти. І  сьогодні вони продемонструють нам свої здібності, свої таланти.
1-й ведучий: "Українська пісня! Хто не був зачарований нею, хто не згадує її, як своє чисте, прозоре дитинство, свою юність, своє бажання бути красивим і ніжним, сильним і хоробрим...".
Пісня...... МАМИНА СОРОЧКА.....
(Ансамбль сходить зі сцени. На сцену виходять 2 ведучих – учнів 11-го і 5-го класу).
Старшокласник: Гарно наші дівчата співають!
Хлопчик .: Ох, і гарно!
Старшокласник: І дівчата наші гарні! (дивиться вслід ансамблю).
Хлопчик : хоче погоджується): Ох, і гарні!
Старшокласник: (повертаючись до п’ятикласника): А не зарано вам, колего, на наших дівчат заглядатися?
Хлопчик : Та у нас, колего, свої є! Правда, молодші, але теж гарні. І співають не гірше ваших.  Послухайте - і переконаєтесь!
(Пісня «Школа». )  Діна Адамчук
 Хлопчик : (з гордістю) Ну, як вам молодші класи?
Старшокласник: Молодці, молодці!...
Хлопчик .: (схвильовано): А ми ще й вірші читаємо, і танцюємо, і...
 Старшокласник: Заспокойтесь, колего! Краще оголосіть наступний номер.
Хлопчик .: Будь ласка! Танець «Лелеченята» у виконанні молодшої групи хореографічного ансамблю «Надія».
( Танець «..................................................» )
Старшокласник: Спостерігаю я за вами, п’ятикласниками, і дивуюсь, невже і ми недавно були такими ж малими і непосидючими?
Хлопчик: Ой, певно, ще й не такими були... Але я вам зовсім не заздрю! А знаєш, чому?

Старшокласник: Ну і чому?

Хлопчик : Чому ми не заздримо дорослим, - пояснять учні 3 класу Яковчук Юлія та Нездюр Олег
Вірш А. Костецького «Ніколи і нізащо дорослим не позаздрю»,
Читець 1: Ніколи і нізащо дорослим не позаздрю!
Читець 2: На них дивитись — просто сміх.
Скажіть: хіба життя у них,   коли нічого в світі    не можна їм робити.
Читець 1: Не можна їм на дерево,
хоч це і дуже просто,
аж на вершечок здертися.
Адже вони — дорослі.
Читець 2: Не можна грати у футбол   на вулиці завзято, 
і у вікно забивши гол,  через паркан тікати.
Читець 1: Та й серед парку, по траві,  босоніж, без сорочки
не можна погасати їм.  Адже вони — дорослі.
Читець 2:  Та ще скажу по честі,  щоб ви про все вже знали:
дорослим можна дещо,   хоч дуже й дуже мало.
 Читець 1: Ну, з’їсти віз морозива дозволено дорослому.
Читець 2:  Ну, можна, скільки влізе   дивитьсь телевізор.
Читець 1:   Ну, можна ще не спати —  і цілу ніч читати.
Читці (разом): Але хіба ж то здасться  така дрібниця щастям?..
 Читець 2:   Тому ніколи і ніде  дорослим я не заздрю, 
бо я дорослим буду теж,  а він малим — нізащо!

Читець 1:  Адже кожен потрапити мріє
У казковий чарівний світ,
Де збуваються всі наші мрії
Де дитинство полишає слід
Пісня «Перше побачення»
Старшокласник: Знаєте, колего, складається враження, що у вас, у молодших класах, не учні, а артисти. А як у вас з навчанням взагалі?
 Хлопчик :  Ну, вчимося, ... хто як може... Але співаємо  усі!
Старшокласник:   Зустрічайте хор «Джерельце» з піснею «Україна-дивосвіт» 
Пісня «Україна-дивосвіт»  у виконанні  хору «Джерельце»
1.     Весна дарує кожному,  що треба і що хочеться:
Полям – сніги поталі,   лісам – траву і листя,
Птахам, які вертають,   дарує рідні гнізда.
2.     По жмені ластовиння   весна дарує дітям,
А мамам – ранки сині   та перші ніжні квіти...
3.     А що ж подарувать тобі,   моя гімназіє єдина,
Прийми концерт вітальний   від творчої родини
4.     Хай наші вірші й танці,  й пісні, що линуть лунко,
Для вас сьогодні будуть  весняними дарунками!
Частина ІІ.
(На сцену виходять ведучі – учениці 11-го і 5-го класу)
Дівчинка : Маринко, ти чула як наші хлопці – ведучі від початку свята сперечалися?!
Старшокласниця: І не говори! А ще дорікають, що дівчата надто балакучі.
Дівчинка : Доведеться взяти проведення концерту під свій контроль, а то вони весь концерт на суперечки про дівчат переведуть.
Старшокласниця: Ми продовжуємо наш святковий концерт, і наступна його частина  - святковий дарунок від першокласників                                                                    (1 клас)
«Школа двері відчиняє»
На сцені – ведучі п’ятикласники.
Хлопчик .: Оксанко, в мене до тебе серйозна розмова. Тобі не здається, що учні старших класів якісь не такі, як усі?
Дівчинка: З чого ти це взяв?
Хлопчик : Сама поспостерігай. Вони на перервах не бігають, як от, наприклад, ми, і на турніках не висять. І за книжками не сидять, хоч вчителі щодня їх лякають: екзамени, екзамени. Тільки ходять все більше парами, і про щось так мило розмовляють...
Дівчинка .: Хм, так це вік у них такий  – юність.
Хлопчик : Я чув що таке буває у підлітків: хочеш, - не хочеш а якусь дурницю вчвориш.
Дівчинка : У них – ще гірший варіант: хочеш – не хочеш, а закохаєшся.
Хлопчик : А ось Надійка Піскур теж закохана … Так, так вона до нестями закохана у свою рідну школу                               
Пісня «Рідна школа»
Старшокласник і Хлопчик .:
Старшокласник:             Послухаєш  пісень у виконанні наших дівчат – сам закохаєшся!
Старшокласниця:: А подивишся  танці у виконанні наших дівчат... Хлопці, тримайтесь!
Старшокласник:            Дівчата, учіться!             
                                                 (танець Віночок....................................)
Хлопчик : Я теж хочу навчитися отак танцювати!
Старшокласник: Не поспішайте, колего! У вас усе попереду. Навчайтесь, зростайте на радість батькам та вчителям. Будьте завжди веселим і життєрадісним – ось як наш Павлик.
(Пісня « Маленький козак»).

Ведуча. Дорогі друзі. Наша школа – це наша історія. У неї велика педагогічна сім'я – наші наставники. Кому завдячуємо тим, що шкільні традиції передаються із року в рік? Звичайно, нашим найкращим і наймудрішим учителям. Скільки дитячих сердець пройшло через їхні турботливі руки, скільки широких шляхів відкрили ці люди для своїх вихованців.
Ведучий.  Шановні вчителі щиро дякуємо  за вашу сумлінну і віддану працю.
         Ведуча. Школа — дорогий і близький дім для кожного, хто в ній навчався. Цей дім навіки залишиться у нашій  пам'яті, адже тут минули найкращі роки життя - роки безтурботного дитинства. І навіть через багато років, коли нам пригадається навчання, дивний промінь торкнеться наших вуст і очей і ми будемо згадувати нашу рідну гімназію.
Ведучий. І саме ми , випускники, мабуть, найкраще це розуміємо. Цей навчальний рік був "останнім запливом під червоними вітрилами" для нас -  учнів 11-х класів. Ми щиро вітаємо нашу гімназію з ювілеєм і даруємо цю пісню.
Пісня «Дякую тобі, рідна школо» - 11 клас
Старшокласниця: Добігає до кінця наш святковий концерт.

Старшокласник : Ми намагалися презентувати сьогодні все, чому навчилися, чого досягли за цей рік.
Старшокласниця : Завершується наша концертна програма...
Старшокласник:  А  життя у нашій гімназії продовжується.
Старшокласниця: Бо перед кожним із нас – нові дороги,...
Хлопчик 5 кл.: Нові пригоди, ...
Старшокласник:  Нова мета!..
Дівчинка 5 кл.: Нові відкриття!
Старшокласниця: То ж новими силами ...
Старшокласник:   З товаришами  та друзями...
Разом:  До нових вершин
( Пісня «Україна- дивосвіт» - хор «Джерельце» )   
 











5.     Весна дарує кожному,
Що треба і що хочеться:
Полям – сніги поталі,
Лісам – траву і листя,
Птахам, які вертають,
Дарує рідні гнізда.
6.     По жмені ластовиння
Весна дарує дітям,
А мамам – ранки сині
Та перші ніжні квіти...
7.     А що ж подарувать тобі,
Моя гімназіє єдина,
Прийми концерт вітальний
Від творчої родини
8.     Хай наші вірші й танці,
Й пісні, що линуть лунко,
Для вас сьогодні будуть
Весняними дарунками!

9.     Залиште нині всі турботи,
Сумні думки і клопітку роботу,
Бо вже весна до нас прийшла
Та гарне свято з собою  принесла

Вих.. ведучі з  молодших класів
Хлопчик : Кажуть, в школі – творчий звіт.
Ще не чув такого світ!
Як же це його робити –
Звітувати ще й творити.
Нам і так у цьому році
Довелось біди зазнати:
Атестації, контрольні,
Тести, тематичні бали.
Ми вже все в цей рік робили
Тільки ще не звітували!..
Дівчинка : Ну й чого репетувати?
Треба в когось запитати.
Може, це не так і страшно.
Ось спитаєм в класі старшім.
(Виходить 2 старшокласників.   Хлопці вітаються за руку)
Хлопчик .: Другом будь! І дай отвіт:
Що таке цей «творчий звіт»?!
Чи екзамен, чи повірка,
Чи знов їде перевірка?..
Старшокласник: Як би тобі пояснити,
Щоб ти краще зрозумів?
Творчий звіт – це кращі справи,
Які ти за рік зробив.
Хлопчик: (здивовано): Тільки я?!
Старшокласник: Та ні, усі ми,
Вся наша шкільна родина,
Бо лише у гарних справах
Гарна виросте людина.

Старшокласниця: Гарно вчитись й працювати...
 Дівчинка : Малювати й танцювати...
Хлопчик : Гарно бігати й стрибати, 
   М’яч в ворота забивати...
Дівчинка : Пекти вироби із тіста...
Старшокласник: Прибирать об’єкти міста...
Старшокласниця: В усіх галузях творити
Вчились наші гімназисти!

Хлопчик : Ну, раз є що показати,    То давайте звітувати...
2-й ведучий: Гімназія - це заклад, де навчаються обдаровані діти. І  сьогодні вони продемонструють нам свої здібності, свої таланти.
1-й ведучий: "Українська пісня! Хто не був зачарований нею, хто не згадує її, як своє чисте, прозоре дитинство, свою юність, своє бажання бути красивим і ніжним, сильним і хоробрим...".
Пісня...... МАМИНА СОРОЧКА.....
(Ансамбль сходить зі сцени. На сцену виходять 2 ведучих – учнів 11-го і 5-го класу).
Старшокласник: Гарно наші дівчата співають!
Хлопчик .: Ох, і гарно!
Старшокласник: І дівчата наші гарні! (дивиться вслід ансамблю).
Хлопчик : хоче погоджується): Ох, і гарні!
Старшокласник: (повертаючись до п’ятикласника): А не зарано вам, колего, на наших дівчат заглядатися?
Хлопчик : Та у нас, колего, свої є! Правда, молодші, але теж гарні. І співають не гірше ваших.  Послухайте - і переконаєтесь!
(Пісня «Школа». )  Діна Адамчук
 Хлопчик : (з гордістю) Ну, як вам молодші класи?
Старшокласник: Молодці, молодці!...
Хлопчик .: (схвильовано): А ми ще й вірші читаємо, і танцюємо, і...
 Старшокласник: Заспокойтесь, колего! Краще оголосіть наступний номер.
Хлопчик .: Будь ласка! Танець «Лелеченьки» у виконанні молодшої групи хореографічного ансамблю «Надія».
( Танець «..................................................» )
Старшокласник: Спостерігаю я за вами, п’ятикласниками, і дивуюсь, невже і ми недавно були такими ж малими і непосидючими?
Хлопчик: Ой, певно, ще й не такими були... Але я вам зовсім не заздрю! А знаєш, чому?

Старшокласник: Ну і чому?

Хлопчик : Чому ми не заздримо дорослим, - пояснять учні 3 класу Яковчук Юлія та Нездюр Олег
Вірш А. Костецького «Ніколи і нізащо дорослим не позаздрю»,
Пісня «Перше побачення»
Старшокласник: Знаєте, колего, складається враження, що у вас, у молодших класах, не учні, а артисти. А як у вас з навчанням взагалі?

 Хлопчик :  Ну, вчимося, ... хто як може... Але співаємо  усі!
Старшокласник:   Зустрічайте хор «Джерельце» з піснею «Україна-дивосвіт» 
Пісня «Україна-дивосвіт»  у виконанні  хору «Джерельце»
 (На сцену виходять ведучі – учениці 11-го і 5-го класу)
Дівчинка : Маринко, ти чула як наші хлопці – ведучі від початку свята сперечалися?!
Старшокласниця: І не говори! А ще дорікають, що дівчата надто балакучі.
Дівчинка : Доведеться взяти проведення концерту під свій контроль, а то вони весь концерт на суперечки про дівчат переведуть.
Старшокласниця: Ми продовжуємо наш святковий концерт, і наступна його частина  - святковий дарунок від першокласників                                                                    (1 клас)
«Школа двері відчиняє»      На сцені – ведучі п’ятикласники.
Хлопчик .: Вікторіє, в мене до тебе серйозна розмова. Тобі не здається, що учні старших класів якісь не такі, як усі?
Дівчинка: З чого ти це взяв?
Хлопчик : Сама поспостерігай. Вони на перервах не бігають, як от, наприклад, ми, і на турніках не висять. І за книжками не сидять, хоч вчителі щодня їх лякають: екзамени, екзамени. Тільки ходять все більше парами, і про щось так мило розмовляють...
Дівчинка .: Хм, так це вік у них такий  – юність.
Хлопчик : Я чув що таке буває у підлітків: хочеш, - не хочеш а якусь дурницю вчвериш.
Дівчинка : У них – ще гірший варіант: хочеш – не хочеш, а закохаєшся.
Хлопчик : А ось Надійка Піскур теж закохана … Так, так вона до нестями закохана у свою рідну школу                              
Пісня «Рідна школа»
Старшокласник:             Послухаєш  пісень у виконанні наших дівчат – сам закохаєшся!
Старшокласниця:: А подивишся  танці у виконанні наших дівчат... Хлопці, тримайтесь!
Старшокласник:            Дівчата, учіться!
танець Віночок..............................................
Хлопчик : Я теж хочу навчитися отак танцювати! …………………………..
Старшокласниця: Бо перед кожним із нас – нові дороги,... Хлопчик 5 кл.: Нові пригоди, ...

Старшокласник: Не поспішайте, колего! У вас усе попереду. Навчайтесь, зростайте на радість батькам та вчителям. Будьте завжди веселим і життєрадісним – ось як наш Павлик.
(Пісня « Маленький козак»).
Ведуча. Дорогі друзі. Наша школа – це наша історія. У неї велика педагогічна сім'я – наші наставники. Кому завдячуємо тим, що шкільні традиції передаються із року в рік? Звичайно, нашим найкращим і наймудрішим учителям. Скільки дитячих сердець пройшло через їхні турботливі руки, скільки широких шляхів відкрили ці люди для своїх вихованців.
Ведучий.  Шановні вчителі щиро дякуємо  за вашу сумлінну і віддану працю.
Ведуча. Школа — дорогий і близький дім для кожного, хто в ній навчався. Цей дім навіки залишиться у нашій  пам'яті, адже тут минули найкращі роки життя - роки безтурботного дитинства. І навіть через багато років, коли нам пригадається навчання, дивний промінь торкнеться наших вуст і очей і ми будемо згадувати нашу рідну гімназію.

Ведучий. І саме ми , випускники, мабуть, найкраще це розуміємо. Цей навчальний рік був "останнім запливом під червоними вітрилами" для нас -  учнів 11-х класів. Ми щиро вітаємо нашу гімназію з ювілеєм і даруємо цю пісню.
Пісня «Дякую тобі, рідна школо» - 11 клас

Старшокласниця: Добігає до кінця наш святковий концерт.

Старшокласник : Ми намагалися презентувати сьогодні все, чому навчилися, чого досягли за цей рік.
Старшокласниця : Завершується наша концертна програма...
Старшокласник:  А  життя у нашій гімназії продовжується.
Старшокласниця: Бо перед кожним із нас – нові дороги,...
Хлопчик 5 кл.: Нові пригоди, ...
Старшокласник:  Нова мета!..
Дівчинка 5 кл.: Нові відкриття!
Старшокласниця: То ж новими силами ...
Старшокласник:   З товаришами  та друзями...
Разом:  До нових вершин!   
Вих.. ведучі з  молодших класів
Хлопчик : Кажуть, в школі – творчий звіт.
Ще не чув такого світ!
Як же це його робити –
Звітувати ще й творити.
Нам і так у цьому році
Довелось біди зазнати:
Атестації, контрольні,
Тести, тематичні бали.
Ми вже все в цей рік робили
Тільки ще не звітували!..
Дівчинка : Ну й чого репетувати?
Треба в когось запитати.
Може, це не так і страшно.
Ось спитаєм в класі старшім.
(Виходить 2 старшокласників.   Хлопці вітаються за руку)
Хлопчик .: Другом будь! І дай одвіт:
Що таке цей «творчий звіт»?!
Чи екзамен, чи повірка,
Чи знов їде перевірка?..
Старшокласник: Як би тобі пояснити,
Щоб ти краще зрозумів?
Творчий звіт – це кращі справи,
Які ти за рік зробив.
Хлопчик: (здивовано): Тільки я?!
Старшокласник: Та ні, усі ми,
Вся наша шкільна родина,
Бо лише у гарних справах
Гарна виросте людина.

Старшокласниця: Гарно вчитись й працювати...
 Дівчинка : Малювати й танцювати...
Хлопчик : Гарно бігати й стрибати,
М’яч в ворота забивати...
Дівчинка : Пекти вироби із тіста...
Старшокласник: Прибирать об’єкти міста...
Старшокласниця: В усіх галузях творити
Вчились наші гімназисти!
Хлопчик : Ну, раз є що показати,
То давайте звітувати...
2-й ведучий: Гімназія - це заклад, де навчаються обдаровані діти. І  сьогодні вони продемонструють нам свої здібності, свої таланти.
1-й ведучий: "Українська пісня! Хто не був зачарований нею, хто не згадує її, як своє чисте, прозоре дитинство, свою юність, своє бажання бути красивим і ніжним, сильним і хоробрим...".
Пісня...... МАМИНА СОРОЧКА.....
(Ансамбль сходить зі сцени. На сцену виходять 2 ведучих – учнів 11-го і 5-го класу).
Старшокласник: Гарно наші дівчата співають!
Хлопчик .: Ох, і гарно!
Старшокласник: І дівчата наші гарні! (дивиться вслід ансамблю).
Хлопчик : хоче погоджується): Ох, і гарні!
Старшокласник: (повертаючись до п’ятикласника): А не зарано вам, колего, на наших дівчат заглядатися?
Хлопчик : Та у нас, колего, свої є! Правда, молодші, але теж гарні. І співають не гірше ваших.  Послухайте - і переконаєтесь!
(Пісня «Школа». )  Діна Адамчук
 Хлопчик : (з гордістю) Ну, як вам молодші класи?
Старшокласник: Молодці, молодці!...
Хлопчик .: (схвильовано): А ми ще й вірші читаємо, і танцюємо, і...
 Старшокласник: Заспокойтесь, колего! Краще оголосіть наступний номер.
Хлопчик .: Будь ласка! Танець «.................» у виконанні молодшої групи хореографічного ансамблю «Надія».
( Танець «..................................................» )
Старшокласник: Спостерігаю я за вами, п’ятикласниками, і дивуюсь, невже і ми недавно були такими ж малими і непосидючими?
Хлопчик: Ой, певно, ще й не такими були... Але я вам зовсім не заздрю! А знаєш, чому?

Старшокласник: Ну і чому?

Хлопчик : Чому ми не заздримо дорослим, - пояснять учні 3 класу Яковчук Юлія та Нездюр Олег
Вірш А. Костецького «Ніколи і нізащо дорослим не позаздрю»,
Читець 1: Ніколи і нізащо дорослим не позаздрю!
Читець 2: На них дивитись — просто сміх.
Скажіть: хіба життя у них,   коли нічого в світі    не можна їм робити.
Читець 1: Не можна їм на дерево,
хоч це і дуже просто,
аж на вершечок здертися.
Адже вони — дорослі.
Читець 2: Не можна грати у футбол   на вулиці завзято,
і у вікно забивши гол,  через паркан тікати.
Читець 1: Та й серед парку, по траві,  босоніж, без сорочки
не можна погасати їм.  Адже вони — дорослі.
Читець 2:  Та ще скажу по честі,  щоб ви про все вже знали:
дорослим можна дещо,   хоч дуже й дуже мало.
 Читець 1: Ну, з’їсти віз морозива дозволено дорослому.
Читець 2:  Ну, можна, скільки влізе   дивитьсь телевізор.
Читець 1:   Ну, можна ще не спати —  і цілу ніч читати.
Читці (разом): Але хіба ж то здасться  така дрібниця щастям?..
 Читець 2:   Тому ніколи і ніде  дорослим я не заздрю,
бо я дорослим буду теж,  а він малим — нізащо!
Читець 1:  Адже кожен потрапити мріє
У казковий чарівний світ,
Де збуваються всі наші мрії
Де дитинство полишає слід             Пісня «Перше побачення»
Старшокласник: Знаєте, колего, складається враження, що у вас, у молодших класах, не учні, а артисти. А як у вас з навчанням взагалі?
 Хлопчик :  Ну, вчимося, ... хто як може... Але співаємо  усі!
Старшокласник:   Зустрічайте хор «Джерельце» з піснею «Україна-дивосвіт» 
Пісня «Україна-дивосвіт»  у виконанні  хору «Джерельце»
10.             Весна дарує кожному,  Що треба і що хочеться:
Полям – сніги поталі,   Лісам – траву і листя,
Птахам, які вертають,   Дарує рідні гнізда.
11.             По жмені ластовиння   Весна дарує дітям,
А мамам – ранки сині   Та перші ніжні квіти...
12.             А що ж подарувать тобі,   Моя гімназіє єдина,
Прийми концерт вітальний       Від творчої родини
13.             Хай наші вірші й танці,    Й пісні, що линуть лунко,
Для вас сьогодні будуть     Весняними дарунками!
Частина ІІ.
(На сцену виходять ведучі – учениці 11-го і 5-го класу)
Дівчинка : Маринко, ти чула як наші хлопці – ведучі від початку свята сперечалися?!
Старшокласниця: І не говори! А ще дорікають, що дівчата надто балакучі.
Дівчинка : Доведеться взяти проведення концерту під свій контроль, а то вони весь концерт на суперечки про дівчат переведуть.
Старшокласниця: Ми продовжуємо наш святковий концерт, і наступна його частина  - святковий дарунок від першокласників                                                                    (1 клас)
«Школа двері відчиняє»
На сцені – ведучі п’ятикласники.
Хлопчик .: Оксанко, в мене до тебе серйозна розмова. Тобі не здається, що учні старших класів якісь не такі, як усі?
Дівчинка: З чого ти це взяв?
Хлопчик : Сама поспостерігай. Вони на перервах не бігають, як от, наприклад, ми, і на турніках не висять. І за книжками не сидять, хоч вчителі щодня їх лякають: екзамени, екзамени. Тільки ходять все більше парами, і про щось так мило розмовляють...
Дівчинка .: Хм, так це вік у них такий  – юність.
Хлопчик : Я чув що таке буває у підлітків: хочеш, - не хочеш а якусь дурницю вчвориш.
Дівчинка : У них – ще гірший варіант: хочеш – не хочеш, а закохаєшся.
Хлопчик : А ось Надійка Піскур теж закохана … Так, так вона до нестями закохана у свою рідну школу 
…………………………………………………………………………………………
…..
Хлопчик 5 кл.: Нові пригоди, ...
Старшокласник:  Нова мета!..
Дівчинка 5 кл.: Нові відкриття!
Старшокласниця: То ж новими силами ...
Старшокласник:   З товаришами  та друзями...
Разом:  До нових вершин!    



Пісня «Рідна школа»
Старшокласник і Хлопчик .:
Старшокласник:             Послухаєш  пісень у виконанні наших дівчат – сам закохаєшся!
Старшокласниця:: А подивишся  танці у виконанні наших дівчат... Хлопці, тримайтесь!
Старшокласник:            Дівчата, учіться!
танець Віночок..............................................
Хлопчик : Я теж хочу навчитися отак танцювати!
Старшокласник: Не поспішайте, колего! У вас усе попереду. Навчайтесь, зростайте на радість батькам та вчителям. Будьте завжди веселим і життєрадісним – ось як наш Павлик.
(Пісня « Маленький козак»).
Ведуча. Дорогі друзі. Наша школа – це наша історія. У неї велика педагогічна сім'я – наші наставники. Кому завдячуємо тим, що шкільні традиції передаються із року в рік? Звичайно, нашим найкращим і наймудрішим учителям. Скільки дитячих сердець пройшло через їхні турботливі руки, скільки широких шляхів відкрили ці люди для своїх вихованців.
Ведучий.  Шановні вчителі щиро дякуємо  за вашу сумлінну і віддану працю.
Ведуча. Школа — дорогий і близький дім для кожного, хто в ній навчався. Цей дім навіки залишиться у нашій  пам'яті, адже тут минули найкращі роки життя - роки безтурботного дитинства. І навіть через багато років, коли нам пригадається навчання, дивний промінь торкнеться наших вуст і очей і ми будемо згадувати нашу рідну гімназію.

Ведучий. І саме ми , випускники, мабуть, найкраще це розуміємо. Цей навчальний рік був "останнім запливом під червоними вітрилами" для нас -  учнів 11-х класів. Ми щиро вітаємо нашу гімназію з ювілеєм і даруємо цю пісню.
Пісня «Дякую тобі, рідна школо» - 11 клас

Старшокласниця: Добігає до кінця наш святковий концерт.

Старшокласник : Ми намагалися презентувати сьогодні все, чому навчилися, чого досягли за цей рік.
Старшокласниця : Завершується наша концертна програма...
Старшокласник:  А  життя у нашій гімназії продовжується.
Старшокласниця: Бо перед кожним із нас – нові дороги,...
Хлопчик 5 кл.: Нові пригоди, ...
Старшокласник:  Нова мета!..
Дівчинка 5 кл.: Нові відкриття!
Старшокласниця: То ж новими силами ...
Старшокласник:   З товаришами  та друзями...
Разом:  До нових вершин!    



Комментариев нет:

Отправить комментарий