День вчителя


Сценарій свята до Дня вчителя
 Мета: сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людино.; розвитку артистичних здібностей учнів, збудженню інтересу до колективної діяльності вміння співвідносити власні інтереси і бажання інтересами і бажаннями інших людей
(Звучить мелодія пісні «Так на світі повелося», демонстрація слайдової презентації,
діти співають на мотив пісні з репертуару «Плач Єремії»)Начало формы
Конец формы
adlogТак на світі повелося,
Що розпочинає осінь
Наша пісня сонячно проста.
Так нам ангели сказали,
Щоб учителів вітали
Наші душі, мислі і вуста.
Приспів:  Многа літ, многа літ,
Шановні вчителі,
Неприховано радійте
Благодаті на землі,
Ми обіймем вас піснями,
Зачаруєм у віршах,
Помандруєм разом з вами
У казкових мріях-снах.
Ведучий 1. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо «учитель», згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне опитування чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій під час контрольної роботи, тематичного опитування чи підсумкової атестації
Ведучий  2. І сьогодні ми з вами якраз напередодні такого дня - Дня працівників освіти.
Ведучий 1.   Розмаїття ідей, неосяжність шляхів
Ті, хто з гордістю носять ім'я - освітяни -
Презентують. І доля прийдешніх часів
В їхній праці окриллям постане.
Ведучий 2.    Хто у працю виснажливу втілює думку?
Хто до учнів несе її подих живий?
Хто дає нам знання світового гатунку?
Всі разом. Любі, знані, шановні мої вчителі!
Учениця 1.  Запорукою тому - талант і натхнення,
Що стає чарівним ледь не кожен урок,
Бо майстри перетворюють сіре будення
На незвіданий шлях до далеких зірок.
Учень 2.  Ваша праця й любов до дітей - нерозлучні
Кожен - паростки вічності в серці плека.
Адже всі вчителі - це ще трішечки учні,
Бо знання невичерпні, як мудрість людська.
Учениця 3. Адже в кому покликання серця відчутне,
Усвідомлює навіть в теперішній час,
Що на терені школи зростає майбутнє,
А майбутнє сьогодні залежить від нас.


(Діти співають на мотив пісні з репертуару Али Пугачової «Этот мир придуман не нами»).
 І.  За те, що кожен раз заходите ви в клас,
За кожен новий день, за весен політ
Ми будем вдячні вам, ми привітаєм вас,
Ми скажем від душі: «Віват, вчителі!»

Приспів: Хай ваш дім наповниться щастям,
Хай душа святково бринить,
Хай добром вам щиро віддасться
Кожен день, година і мить.

За радісну блакить, за небосхил надій,
Де наша зірка вже давно зайнялась,
За всі ці десять літ, за кожен рік шкільний -
Спасибі, що ви є, і згадуйте нас.

Приспів:
Хай любов вас вік не покине,
Хай летять у безмір пісні,
Хай надій нестримна лавина
Подарує сонячні дні!

Ведучий. Суворим і лагідним, мудрим і чуйним –
Тим, у кого на скронях зима,
Тим, хто недавно із стін інститутських,
Тим, хто відкрив нам світи майбуття.
Вчить нас у праці висот досягати,
Вчить нас дорослих завжди поважати,
Всім, кому горде наймення учитель,
Ми найкращого хочемо бажати
І концертну програму для них розпочати.

Ведуча. Жовтневі квітнуть небокраї,
Гаптує лист мережний осінь.
І сонце, ясно посміхнувшись,
Голубить тиху срібну просинь.
Сьогодні якось особливо
Дзвіночок кличе срібно звучний;
В осінній день, усмішок повен,
Видзвонює врочисто й гучно.       
Ведучий. Любі вчителі! Хочемо, щоб цей святковий концерт  став для вас відпочинком, джерелом веселого настрою.
Ведучий. Сьогодні в цей зал прийшли привітати вас, дорогі учителі, ваші учні. Всі ми різні, але вас любимо і поважаємо.
Ведуча. Тож для вас пісні і вірші,
Для вас анекдоти й жарти,                  

Виходять Король і Міністр. Ведуть діалог
Король. Все не можу! Справжній жах!    З вами в мене їде дах.
Міністр. Чекають всі від Вас сюрпризу!                                                                 
Король. Який сюрприз? В країні криза!
Міністр. Що хоч давайте – треба дати,    В учителів сьогодні свято!
Король. Так, вчителі – потрібні люди,   Без них країни знань не буде.
Міністр. Я знаю! Кинем клич у класи
Й підем шукать сюрприз у маси.
На волі виростають крила.
Король. Тебе, мабуть, давно не били
Іди у школу і шукай,
Талантів там, хоч відбавляй.
Міністр. Та годі вже галасувати,   Потрібно учнів пошукати.
Король. Але ж це треба клепку мати,   Щоб святкове щось сказати.
Міністр. Не хвилюйсь, вони все знають.
Подивись хто їх навчає,
Справжні аси на землі.
Король. Хто?
Міністр. Великоомелянські вчителі!
Номер художньої самодіяльності
Ведучий. Учительський колектив нашої школи можна порівняти з великим хором. У кожного вчителя свій голос, свої методи і прийоми навчання, але всі вони разом – хором сіють в наших душах розумне, добре і вічне.
Ведучий. Дозвольте оголосити програму нашого заходу. Повідомляємо: в кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає, і переписувати, як то кажуть, хай вас Бог боронить, не рекомендується. Правда А.С.
Ведуча. А що рекомендується?
Ведучий. По – перше – сміх, по – друге – гумор,
По – третє – жарт, а по – десяте – веселощі.
Ведуча. Всім тим, хто не хоче дотримуватися цієї програми, доведеться звітуватися перед завідуючим райво, а це не те, що на нараді при директору.
Ведучий. А працювати – треба, а на хліб насущий заробляти – треба, а чоловіка годувати – треба, а дітей на ноги піднімати – треба!
Ведуча. Та нашим вимогам немає меж. А найбільше вам усім треба відпочити, щоб сили прибавлялися, наснага і творчість не вмирала, і щоб про вас добра слава йшла.

Ведучий. Якось Цицерон розмірковував: маючи поганих кравців – не матимеш гарного одягу, якщо погані пекарі – їстимеш не смачний хліб. Але … якщо матимеш поганих учителів-то не матимеш майбутнього.
Ведуча. Зате великоомелянські вчителі – найкращі. І продовження святкового концерту саме для вас.
Виступ молодших школярів.
Ведучий 1. Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?
Ведучий 2. Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
Ведучий 1. Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
Ведучий 2. Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками - просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.
Ведучий 1. Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б їх у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади  подарували б святковий настрій?
Ведучий 2. Ну, тоді нам потрібна підтримка залу!
( на сцену виходять 2 учні початкових класів у супроводі одинадцятикласників).
Дитина 1. Дорогі вчителі! Вітаємо вас з вашим найулюбленішим  святом - з днем вас!
Учень 1. Тобто з Днем учителя!
Дитина 2. Нехай ми ще зовсім маленькі учні, але ми вже багато про вас знаємо.
Дитина 1. Ми навіть навчилися вимовляти (ім'я, по батькові та прізвище директора школи).                                                                                                                         
Дитина 2. Ми знаємо, що колись давно ви теж були маленькими, як ми.
Учень 2. Ось, наприклад, Тетяна Миколаївна, коли її вкладали спати, потай під ковдрою читала книжки.
Учень 1. Але одного разу, коли їй потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, вона вирішила вилізти з-під неї і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках.
Учениця 2. Щоб  Алла Сергіївна могла контролювати процес.
Учень 1. А  Ольга Василівна вивчила англійську мову раніше, ніж українську.
Учень 2. Першим словам її навчили хлопчаки надворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими.
Дитина 1. А маленькі  Світланка Онопрійчук та Русланка Богомазюк, озброївшись совочками, разом ходили до пісочниці на свої перші археологічні розкопки.
Дитина 2. А коли починався дощ, вони сідали під грибком і розказували один одному страшні історії.
Дитина1. Тому, коли вони виросли, то стали страшними істориками.
Дитина 2. А Марія Іванівна любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва.
Учень 7. Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися.
Учениця 8. А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителькою хімії.
Дитина 1. А Галина Демянівна, коли була дитиною, завжди жаліла бездомних кошенят.
Дитина 2. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня - приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає йому фізику пояснювати.
Дитина 1. Молоко кошенята пили добре, а ось фізику засвоювали погано, особливо в березні.
Дитина2. Зате вони дуже жалісно нявчали, і Галина Демянівна ставила їм за це відмінні оцінки.
Дитина 1. А маленька Ірина Василівна в дитинстві любила рахувати до десяти.
Дитина 2. А потім вона підросла, і їй дозволили рахувати до одинадцяти. Так вона і стала вчителькою математики.
Учень 7. Коли вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер.
Учениця 8. Приміром, маленький  Олександр Миколайович любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!»
Учень 7. Усі діти поверталися наліво. Тільки маленька Світлана Олександрівна - направо.
Учениця 8. Тому Світлана Олександрівна стала ще й учителькою  права, а Олександр Миколайович - учителем фізвиховання.
Учень 1. А маленька Тетяна Володимирівна  з дитинства відзначалася відповідальністю і принциповістю. Вона дуже любила перевіряти журнали .
Учениця 2. Спочатку вона перевіряла тільки журнали «Мурзилка» і «Барвінок», а коли вона подорослішала, їй почали довіряти перевірку інших журналів - «Космополітен» і «Бурда». І щоб не позбутися цієї звички,їй довелося стати завучем.
Учень 3. А геть усі вчителі з дитинства так полюбили чистоту, так що відповідні рейди з прибирання проводили ще на території ясельної групи. Тому їм довелося стати класними керівниками.
Учениця 4. Щоб Галина Данилівна мала ким керувати.
Дитина 1. Але ми все одно раді, що ви нарешті виросли.
Дитина 2прийшли послухати наші жарти та поздоровлення.

 Учень 1.  Від Корсики до Нової Землі,
Від Флориди і аж до Сахаліну -
В усіх куточках світу вчителі
Повагу й шану здобули незмінну.
Учениця 2.
В Іспанії, де пристрасний народ
Кориду полюбляє до нестями,
Іспанський вчитель, наче Дон Кіхот,
Воює з дітьми, наче з вітряками.
Учень3.
В Америці без кольтів на урок
З'являтися учителю негоже,
Та перш ніж натискати на курок,
Він часом учнів опитати може.

Учениця 4.
У Африці оцінювання знань
Проходить за якимось дивним планом:
Не вивчив - то отримаєш банан,
А якщо вивчив - навіть два банани.
Учень 5.  Японські учні в білих кімоно
Засвоюють, як двічі два - чотири,
Що як учитися вам не дано,
То краще вже зробити харакірі.
Учениця 6.
Є на Кавказі правило старе:                                               
Щоб кожен Гіві твердо знав програму.
Грузинський педагог кинджал бере
І в школу виклика грузинську маму.                                                                       
Учень 7.
Є ще для вчителів важлива річ:
Щоб якнайбільше знань вони давали,
їм радісно співають день і ніч
Грузинські голосисті генацвале.
(Діти співають на мотив грузинської народної пісні «Суліко», поділившись на три голоси: дівчата - на перший, другий голоси; хлопці - третій голос).
Голос 1. Сонечко встає і встає
Голос 2.І шумить трава, І шумить
Голос 3. Бачу стежку ту.бачу я
Голос 1, 2. Бачу стежку Де  ти ідеш
Всі.    Вчителько, моя ти зоре світова, Де тебе шукать, де  знайти?  2 р.
Голос 1. Звичайно, у  школі!  
Голос 3. Тат –так 
Голос 2. За столом сидить,
Голос 3. А- яй-яй
Всі.    Вчителько, моя ти зоре світова,    Де тебе шукать, де  знайти? 1р.
Голос 1. Ой, вах!
Голос 2.  Ой, вах!
Голоси 1,2. Одинокий апельсин
Голос 3. «Савсем адин»!
Всі. Вчителько, моя   світова,
Голос 3. Апельсин приніс мій син,
Голоси 1,2. Дев'ятий син.
Голос 3. Я ж йому казав, що він  грузинський слон:
Всі. Треба було дати лимон. Вах!
Учениця 8. Для всіх індусів слово «педагог»
Звучить, як «гуру», коротко й красиво:
Терплячим має бути він, як йог,
І восьмируким, як великий Шива.
Учень 9.
Індійський вчитель в школі - бог і цар,
Тому йому і шана, як цареві ж...
Він на уроках школярам «Буквар»
Читає з «Камасутрою» впереміш.                                                       

Учениця10 .  В Бразилії ніхто з нас не бував,
Тому й знання про неї в нас убогі:
Є там у джунглях безліч диких мавп,
А в школах - безліч диких педагогів.
Учень 11.  Танцюють самбу там - не гопака -
І від народження усі там футболісти,
Єдине, що учителів ляка,
Аби на кактус зопалу не сісти.
Учениця 12.  В Італії учительські ряди
Міцнішатимуть здавна і понині -
Тамтешні діти гратимуть завжди
На нервах, як на скрипці Паганіні.
Учень 13.  Як вчитель там Везувієм ревів -
Ні віршем не опишеш, ні у прозі...
І гроші на ремонт з усіх батьків
Щомісячно стягають мафіозі.
Учениця 14.  Китайський педагог до скрути звик,
І тим своє засвідчує величчя...
Там в кожнім класі - двісті чоловік,
І всі, звичайно, на одне обличчя.
Учень 15.  Тим, хто куштує паличками рис,
Дешеві черевики не в новинку,
То ж головний їх вчительський девіз:
Один за всіх, а всі давно на ринку.
Учениця 16.  Що ж, світовий педагогічний склад
Здобув повагу й шану неодмінну,
Та все ж негоже ставити їх в ряд
З учителями неньки України.
Учень 17.
У них до всього ставлення своє
И любов до них ми особливу маєм,
То ж залишайтесь тими, хто ви є.
Учителів усіх країн - вітаєм!
(Діти співають на мотив «Інтернаціоналу»). ????
Вітаєм з кожним днем зарплати,
З Днем миру й педпрацівників,
З Днем матері вітаєм й тата,
А з Новим роком - поготів.
Приспів:
Хай перший дзвоник залунає,
Немов травневий передзвін,
Навчальний рік нехай минає,
Допоки не почався він.                                                                     
(Звучить лірична мелодія. На її фоні - слова).
Ведучий 1.
3 усіх усюд я все ж тебе знайду,
З далеких піль твій голос я почую,
Учителю, з-за моря примандрую
Й тобі обітницю у вірності складу.
Ведучий  2.
Впіймаю серцем, наче між долонь,
Моя душа любов'ю запульсує,
Бо вчителем запалений вогонь
Через життєві терни пронесу я.
Ведучий 1. Бо вчитель- професія особлива.
Ведучий 2. Вчитель несе любов туди, де була неприязнь.
Ведучий 1. Він прощає там, де ображають.
Ведучий 2. Він мирить там, де були непорозуміння.
Ведучий 1. Він відновлює віру там, де були сумніви.
Ведучий 2. Він дарує надію замість відчаю.
(Діти співають на мотив пісні «Наша служба и опасна и трудна» із кінофільму «Слідство ведуть знавці»).
1.     Ви забудьте про журнали хоч на мить,
Поки пісня ця окрилено дзвенить,
Поки свято нас тримає у своїм
Радіснім полоні,
Ми для вас, шановні наші вчителі,
Принесемо із далекої землі
Сонце на долоні.
I.                  Ви не вірте, що підкорять вас роки,
А частіше усміхайтесь залюбки,
І фортуна подарує вам джек-пот,
І душа розквітне,
І весела безтурботна дітвора
Прокричить для вас гучне: «Гіп-гіп ура!» -
Щиро і привітно.
Ведуча. Вітаєм з святом усіх вас –
Освіти днем прекрасним.
Хай наш народ порадує не раз
Ваш труд, що світлом сяє непогасним.
Ведучий. Нашим любим вчителям вдячні за роботу,
Вибачайте, що приносим багато клопоту.
Ведуча. Сили вам, наснаги, мужності й терпіння,
Щоб нерви не псували деякі створіння.
Ведучий. Любі, дорогі наші вчителі! Земний уклін вам, невтомні трудівники і терпеливі вихователі.
Ведуча. Знайте, що всі ваші учні, де б вони не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золотий засів, який ви засівали своїми руками день у день, з року в рік.
Ведучий. Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів. Віри, Надії, Любові!
Фінальна пісня
III.
Ви розкрийте свої радісні серця,
Бо удача педагогам до лиця,
І тоді на добру сотню щасних літ
Долю приголубим,
Проспіваємо натхненно світлий гімн
І повторимо ще раз для вчителів:
«Ми вас дуже любим»!


День вчителя – 2007

Святково прибраний зал. На столах вази з фруктами, солодощі, запалені свічки.
Звучать позивні пісні «Сонечко встає».
Виходять ведучі.
1-й вед. Увага! Увага!
2-й вед. Розпочинаємо свято…
Вбігає ще 2-оє учнів.
-          Ми не можемо розпочати.
-          Ти Ганну Іванівну не бачив?
-          Ні.
-          А що робити? Як ми свято без неї розпочнемо?
-          Давай у пошукову агенцію зателефонуємо.(Бере телефон)
Алло, пробачте, у нас завуч пропав.(Голос з телефону – «термін розшуку – 2 тижні»)
Та ви що, нам зараз треба, у нас свято.(«З телефону – «Ну добре, це коштуватиме 500 S»)
Ого! Але ми згодні.(«Виїжджаємо!»)
Агент. Агента викликали?  («Так»)
            Що у вас пропало?
2-й уч. У нас Ганна Іванівна пропала, завуч. Тут свято потрібно розпочинати, як же без неї?
Агент. Особливі прикмети є?
1-й уч. Тендітна білявка, ходяча енциклопедія рослинознавства, носить окуляри. Ще вона…
Агент. Є свідок, який бачив її востаннє?
            (виходить розкуйовджена учениця)
-          Я, я свідок,  бачила її недавно в кабінеті біології.
Кабінет біології. Стіл. Скелет, перед яким сидить сумний учень з підручником у руках
Агент підходить, бере cкелет за руку.
Агент. Це все, що залишилось від вашого завуча?
            -що ви, що ви! Я тут просто готуюсь до заліку!
Агент. А де…(Дивиться у записник.) Ганна Іванівна?
            (вих. учениця, веде за руку завуча)
Учениця. А я Ганну Іванівну знайшла. Вона із 6-м-(Б) за шкільну  форму воювала.
Ведучі. От нарешті ми зможемо розпочати…
Завуч. Наші уроки.
            (Звучить  музика)
1-й вед. Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Подивимось,  чи не могли б ви прискорити хід закону «Про освіту» громадян шкільного віку. Тобто  трошки помолодшати, уявити себе школярами і відвідати наші уроки.
2-й вед. Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба в воді.
1-й вед.     Сьогодні для суму в нас місця не буде,
                        Радість і сміх пануватимуть всюди.
                        Запрошуємо всіх      активними стати,                
                    Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати.
                                                                 
                                                    Урок І. Дзвінок

2-й вед.     Мистецтво римування зародилося ще у стародавній Греції.  Вміння добирати потрібну    риму свідчить про те, що людина освідчена, начитана, ерудована. Тож    проведемо зараз урок римування.

1-й вед.  Всіх запрошуєм до гри ми
                Віршувать поможуть рими.
               З нами будь кроком за крок
                Починається урок.

2-й вед. Як це буде виглядати?
   

1-й вед.  На приклад  
          Наша школа невеличка — (ніби така рукавичка)
          На уроці б  не сидіти ... (ми хотіли б побалдіти)
Я вже зовсім не дитина ... (заявила всім Ірина)
На дворі погода гарна… (не сидіти би тут марно)
Я хотіла б почитати ... (і писати, йрахувати)
В нас сьогодні  вечір в школі… (гумору у нас в доволі)
Ах ці бали, ах ці бали ... (вони нас уже дістали)
 Колишеться  м'ята, тремтить далина… (доріг є багато
Вітчизна – одна)
Обрали б мене президентом – то враз…
А ви подивіться на цих малярів…
Не сидітимеш в хатині…
Підсумок, дзвінок

2-й вед. Оголушуємо перерву (звучить музика, сценка зі шкільного життя. Діалог випускника з «первачком»)

Випускник. Ну, як справи?

Малюк.
Та як сказати?
Вже поволі почав звикати.
Директор строгий і страшний,
Похмурий і неговіркий.
А завуч, певне, телепат,
Бо відкіля він знає,
Що у кишенях в мене склад?
Випускник. Він бризкалки збирає ...

Малюк.
А справді в нього зошит є, Що ніби "чорним" зветься?

Випускник. О, друже! Бачу, місце в пім Для тебе теж знайдеться!
Малюк.
А як уроки? Де їх вчать— Із групою чи вдома?
Випускник. Та на перервах, між дзвінками! Усім ця річ відома!

Малюк.
Одна учителька у нас, Чому ж у вас багато?
Випускник. Усі вважають: старший клас — Простіше й научати! У вас там "Азбука" й "Буквар", А тут одна турбота -Диспут, гра чи семінар — От і вся робота!

Малюк.
Буду їсти досхочу! Не доженуть, бо втечу! То візьміть мене до вас: Хочу я у вищий клас.

Випускник. Ой, друже, поспішаєш ти! Хоч трохи треба підрости.
1-й ведДрузі! Це, звичайно, жарти!
   Жаль, іде життя поволі.
   За казку вдячні ми
   Вчителям і школі. .
Починається II урок, естетики. На столі 6 вазочок, різні квіти, гілочки, листя.
Ведучий. Дуже приємно, коли кімнати, в яких ми живемо, прикрашені квітами. У кожній країні є власні звичаї. Навіть букети з квітів у різних країнах роблять по-різному. Сьогодні ми поговоримо про Японію. В Японії до квітів ставляться з особливою пошаною й любов'ю. Там навіть існують свята на честь квітів — свято хризантем, свято квітучих вишень.
Мистецтво складання букета японською мовою називається "ікебана". Не можнаІ ставити у вазу багато квітів — це грубо. Є в Кіото вища школа створення букетів, є багато курсів, гуртків, які цим займаються.
Яких правил потрібно дотримуватись під час складання букета?
Ніяких рецептів немає, кожен відчуває по-своєму, кожен має свій смак, але  повинні бути свіжі, мають пасувати до кольору та форми вази.
А зараз створимо композиції і дамо їм назви. Кожен  стіл — створює одну композицію.
Підсумок.Оголошуємо гумористичну перерву.  


Двієчник. Та скільки вже можна терпіти ті вічні уроки? Давайте подаруємо нашим вчителям на свято вічнуперерву! Ой! Не вічну, ну,  я мав на увазі веселу перерву!
            (Вибігають бешкетники, пританцьовуючи, співають на мотив пісні «Еліс»)
            І. А що воно за празник,
             В якому він селі?
            А що воно за газди,
            Отії вчителі,
            Що не хотіли мене взять 8-й раз у 1-й клас до школи?
ІІ. Красиво одягаються,
     Красиво ставлять «2»,
     І мило так всміхаються,
      Не пють вони, не лаються,
     А деякі слова
     То вимовляють круто навіть на розкішній європейській мові!
           ІІІ. Гризуть граніт науки,
                 Поки зовсім не згризуть,
                   Рятують нас від скуки,
                   Бо багато задають,
                   То хай їм буде нині празник відпочинком по тяжкій роботі!

Бешкетник 1. Овва! Та ж сюди іде якась шкільна дрібнота. Напевно привітати вас зі святом! (Звучить весела пісенька. Підтанцьовуючи, весело підстрибуючи виходять малята)

1.      Вчителька – це класна фея:
Вміє нас причарувати,
Ми ж умієм разом з нею
Всі загадки розвязати!

2.      Наша вчителька – професор:
Сонце виростить з зерна,
А з опудала принцесу!

3.      А із мухи що?
4.      Слона!

1.      На уроці тихо завжди –
Дружно дума дітвора.

2.      Хто нам достеменно скаже,
 Скільки буде 2+2?

3.      В чому вічності проблема?

4.      Що це флейта чи кларнет?

Всі. Вчителька – це вічна тема,
Серед мудрості тенет!
          Частівки:
-          Чи малюю, чи пишу –
Завжди я спішу, спішу,
Так багато задали, що робить нема коли.

-          Змалювати 5 рослин в зошиті з ботаніки,
Потім ще крилатий млин – історичну памятку.

-          Ті рослини в книзі гожі – любо подивитися,
В мене ж всі на віник схожі,
Що добряче витерся.

Бешкетник 2. Осінній день контрольною почався
Вершить печаль дереворити.
Учителько! Я думаю про вас.
А що? Про це не треба говорити.

Бешкетник 3. Я прийду знов переписати її
Невивчене так важко повторити!
Учителько! Шпаргалки ці – мої.
Але про це не треба говорити.
(Пісня на мотив циганочки)

1.      Малювала вітряка – вийшла парасоля!
Мабуть, підвела рука – лиха моя доля!

2.      У кіно вже не ходжу, не ходжу на вулицю –
Над уроками сиджу, спина аж  сутулиться.

Приспів. Робиш так і робиш сяк, голова морочиться,
                        Тільки все йде, ой, не так,
                        Все не так як хочеться!
Двієчник.
            Все це було: була краса й потворність
            Моїх оцінок. Квіти й спориші.
            Учителько! Ви – завжди неповторність,
            Якийсь безсмертний дотик до душі.
Урок музики.
Проведемо у вигляді гри "Відгадай мелодію".

Перерва. Гра «Омелянці кажуть ".
На запитання:         
Чи любиш ти ходити до школи?
Омелянці кажуть: — Так, але не сидіти там.

Що ти робиш цілий день в школі? — Чекаю, коли відпустять додому.
Пограємо і ми в цю гру.
Я запитую — ви відповідаєте.

-Навіщо будують мости?
- Множина від слова дитина?
- Чому курчата вилазять з яйця?
- Як відрізнити праву руку від лівої?
- Хто такий бродяга?

Ведучий. Адже вчитель повинен бути трохи актором і мати неабияке почуття гумору. Частіше запрошувати на свої уроки Момуса – бога сміху і жартів, щоб прогнати з уроків Морфея – бога сну.

Вед.1. Будьте завжди веселі і життєрадісні. З святом вас, даруєм вам цей концерт.

Вед.2. дорогі наші друзі. Сподіваємося, що наші уроки вам сподобались, вам було цікаво.
(Звучить  мелодія пісні «Сонечко встає»)

Вед.1.  слухайте, слухайте всі!
Наша промова готова!
В цей радісний час – у святковий день
До вас вчителі перше слово.

Вед.2. Прислів’я каже: «Сад не дасть врожаю, як добре не подбає садівник…»
Без коваля залізо поржавіє, мечем само не зробиться повік.
- Від будня до будня, від свята до свята
Пісню і слово ви нам дарували.
Ви — наші долі, ви — наші злети
Ви нас лише доброму вперто навчали,
Мами духовні, а чим же віддячимо?

- Тим, що ми є.
- І тим, що ми значимо.
- Тим, що ми будемо.
- Тим, що ми створимо.
- Тим, що збудуємо.
- Тим, що засіємо.
- Нивою тою, яку ми розоремо.
- Тим, що в житті ми своєму зуміємо.
         - Шановні вчителі. Багато почесних звань і відзнак у освітян: "Народний учитель", "Заслужений учитель", "Відмінник народної освіти". І все-таки, мабуть, найвище звання — "Улюблений вчитель»
- тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання.          
Життєва дорога хай повниться світлом.
Цілющі джерела здоровя дають
Вам многії літа з калиною й хлібом         
Зозулі хай щастя й добробут кують
Хай діти цінують, хай люди шанують
Хай дім ваш наповниться щедрим добром         
        Троянди горять зачарованим цвітом
        І щастя зоря спочива під вікном.

- з святоом вас, дорогі вчителі!
- Щастя вам.
-    Здоров'я міцного
-    Чистих світанків
-    Сонячних ранків
-    Щастя без ліку
-    І довгого віку.
(Фінальна пісня)

Сценарій вітального концерту
до Дня працівника освіти
„Світло серця даруємо вам...”
Пісня «Шкільний корабель»
Ведучий 1 - Доброго дня усім, хто присутній у нашій святковій осінній залі!
Ведучий 2 - Доброго дня, шановні старшокласники, гості, і насамперед ті, кому присвячений наш сьогоднішній концерт.
Ведучий 1 - Ті, хто з року в рік піднімається на боротьбу з безграмотністю, невихованістю та песимізмом, хто обрав для себе нелегкий та тернистий шлях – шлях вчителя.
Ведучий 2 - Саме вашу працю ми сьогодні вшановуємо.
Ведучий 1 - Недарма осінь – та пора року, коли відзначається день вчителя. Саме восени здійснюються посіви озимини, які згодом дають щедрий врожай.
Ведучий 2 - І зараз першими вас будуть вітати ті, хто тільки розпочав своє навчання, хто тільки потрапив у грунт тих знань,  добра і піклування, які ви даруєте своїм учням.
Ведучий 1 – Тож запрошуємо на нашу уявну сцену  наймолодших школярів – учнів 1 класу
( ……………… «Веселкова пісня»………………………..)
Ведучий 2 Ну що ж, шановні наші вчителі, ви бачите, що ті діти, які прийшли у початкову школу є дійсно талановитими. Ваше завдання полягає в тому, щоб навчити їх мудрому, доброму, вічному.
Ведучий 1 Але ми розуміємо, що не тільки на вас лежить завдання навчати і виховувати. Ви лише допомагаєте батькам у вихованні їхніх дітей.
Ведучий 2  А оскільки і ви, в переважній більшості є батьками, то прийміть побажання і привітання ваших власних дітей.
(Виступ „вчительських” дітей  +пісня  «………………………” А. Ковтунець )
Ведучий 1  Знаєш ...... мені здається, що ці наші школярі, якісь аж занадто бліді та похмурі.
Ведучий 2  Ти ... сильно не переймайся, хай вони підростуть, підуть у старшу школу, обтешуться поміж нами і я тобі гарантую, що в голові у них буде не тільки навчання, але й танці. При чому не якісь класичні, а сучасні.
Ведучий 1 Зустрічайте хореографічний колектив «Юність».
(Танець „…………………………..”).
Ведучий 2 О! Пізнаю, це якраз ті учні, які вчаться в нашій школі, безтурботні, веселі, в голові – сучасні танці, мода, музика, ігри.
Ведучий 1 Танці, мода, музика, ігри. А якщо завтра тематична чи контрольна? Що будуть робити?
Ведучий 2 Що? Ха, а про це зараз нам розкажуть наші молодші послідовники.
Ведучий 1 Зустрічайте, членів клубу «Міні - Синтез» зі своїми шпаргалками. СЦЕНКА
Ведучий 2 Знаєш, мені здається, що наші вчителі думають, що всі ми намагаємося списати і нічого не вчимо.
Ведучий 1 Ні, вони не думають, вони знають. Однак, пам’ятайте, любі вчителі, серед нас багато і тих, хто вчиться.
Ведучий 2 Он подивіться на Юлію Конкевич????????, вона хоч і в школі вчиться, проте не дивиться на суворі шкільні будні, не втрачає почуття гумору. А ми, її старші колеги, беремо з неї приклад.
Ведучий 1 Сподіваюся, і ви знайдете в її виступі щось корисне.
(Гумореска ………… «Ода салу»………….) – танець «Сало»
Ведучий 2 Ну справжній театр!
 Ведучий 1    Слухай а з чого починається театр?
Ведучий 2 З вішачка.
Ведучий 1 А військова частина?
Ведучий 2 З контролю і розпускного пункту. Я правильно сказав, Анатолію Миколайовичу?
Ведучий 1 Добре, добре…  ДПЮ  ти гарно вивчив А от скажи мені, з чого починається школа?
Ведучий 2 З дзвінка?
Ведучий 1 Ні!
Ведучий 2 З перерви?
Ведучий 1 Ні!
Ведучий 2 З вішачка на КПП?
Ведучий 1 Ні. З директора. Не було б його, не було б і школи.
Ведучий 2 Тому зараз сюди  до нас ми запрошуємо Аллу Вікторівну.
(Виступ директора)
Ведучий 1 От ти скажи, чи можна школу порівняти з армією?
Ведучий 2 Ну звичайно. Командир є . Штаб є. Особливий склад в наявності. Навіть „духи” і „дембеля” і „дєди” свої є.
Ведучий 1 Ну, „дембеля” розумію. Це одинадцятикласники в травні. А „духи” і „дєди”?
Ведучий 2 А ти подумай. „Духи” – це молоді вчителі, які проходять  школу молодого вчителя, випробуваннями, замінами, постійними чергуваннями і зазубрюваннями методики навчання.
Ведучий 1 Ну, а „дєди”?
Ведучий 2 „Дєди” – вони можуть написати конспект уроку за 45 секунд із закритими очима, досконально вивчили тактику та методику педагогічного бою і стратегічного фронтального опитування.
Ведучий 1 Це найдосвідченіші та наймудріші педагоги, які віддали школі 25-30 років.
Ведучий 2 І зараз саме для них, наймудріших і найдосвідченіших, вічно юних душею ці вітання.
(Танець „Рушники”).
Пісня «Осінній блюз»
Ведучий 1 Знаєш, чим мені подобаються наші вчителі?
Ведучий 2 Ну і чим?
Ведучий 1 Тим, що не дивлячись на ті життєві труднощі, з якими вони періодично стикаються, вони завжди залишаються веселими і безпосередніми.
Ведучий 2 Тож нехай ця пісня прозвучить для них
Пісня  «Вчителі» -  ансамбль

Ведучий 1 От скажи мені.............., в чому сенс шкільного життя?
Ведучий 2  Ну як: навчатися, оцінки здобувати, знання отримувати.
Ведучий 1  Майже те, однак, трішечки не те. Сенс – він у тому, щоб і в одинадцятому класі в тебе було бажання сказати багато чого приємного своїм вчителям.
(Виступ одинадцятикласників).
Пісня  «Молитва»
Ведучий 2   Шановні вчителі, Вас також прийшли привітати учні  3-А класу
 (Пісня  „Учителю”)
Ведучий 1 Традиційно до всіх привітань приєднується і театр «Марципанів». Зустрічайте чергову прем’єру-сюрприз.
Ведучий 2 Цим виступом ми закінчуємо сьогоднішній концерт.
Ведучий 1 Концерт, який був присвячений тим, хто не зважаючи на всі труднощі нашого нелегкого життя, не зважаючи на свої власні проблеми, та негаразди, не залишає такої кропіткої, щоденної та нелегкої праці.
Ведучий 2 Праці, яка рано чи пізно, але принесе свої результати.
Ведучий 1 Праці, яка завжди буде в пошані.
Ведучий 2 Праці вчителя.
Ведучий 1 І ми від імені всіх, хто зараз завчається хочемо побажати всім вам, дорогі наші вчителі.
Ведучий 2 Залишайтеся терплячими, добрими, мудрими.
Ведучий 1 Нехай вашого здоров’я вистачить не на одне покоління учнів.
Ведучий 2 Нехай не залишить вас благословення.
Ведучий 1 Нехай радість та злагода панує у ваших сім’ях, а ваші учні завжди даруватимуть вам радість та втіху.
Ведучий 2 Зі святом вас! Всього вам найкращого!
Виступ Театрального гуртка


 Учителю,  ти є і будеш вічно




Актова зала святково прибрана осіннім листям, плакатами. На стіні плакат з написом: «Учителю! Ти будеш вічно!» На стінах розміщені кращі Вітальні плакати учнів школи. Звучать позивні для виходу ведучих.
1-ша ведуча. У партитурі вічного буття, яку ніколи двічі не зіграти, є дні, яким судилось забуття. А є прекрасні незабутні дати.

 2-га ведуча. Сьогодні саме такий день. І ми раді вітати вас, дорогі наші вчителі, щирі друзі та вірні наставники.

1-ша ведуча. Один раз на рік, у найпрекраснішу  пору, коли шелестить падолистом осінь, у лузі снує мереживо бабиного літа, а над землею пломеніють різнобарвні квіти, приходить ваше свято — День вчителя.

2-га ведуча. Один раз на рік ми кажемо вам: із професійним святом! З Днем працівників освіти!»

1-ша ведуча. Тож нехай вам привітно всміхаються діти, поважають вас їхні батьки, а ви назавжди залишитесь у дитячих серцях мудрими вчителями, добрими порадниками, щоб вони завжди горнулися до вас.

2-га ведуча. Хай успіхи й перемоги окрилюють вас у нових звершеннях і здобутках, а досягнуте стверджує віру в добро і любов. Хай родинне тепло затишок оберігають вас, а ваші палкі устремління та діяння несуть у світ лише мир і злагоду.
1-ша ведуча. Вам, людям нелегкої, але такої необхідної професії, ми складаємо сьогодні величальні слова подяки.

2-га ведуча. Із безлічі професій на землі, які вже є,  яких ще будуть вчити – є головна, як віщий, сущий хліб, і назва цій професії — Учитель.

1-ша ведуча. Дорогі наші вчителі! Сьогодні ми хотіли б, щоб ви на цей короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приєм­ні хвилини відпочинку.

2-га ведуча. Вам, людям, котрі живуть школою, працюють у ній, розуміють її проблеми, завжди шу­кають щось нове, пропонують актуальне та орієнту­ються на майбутнє, і присвячуємо наш виступ.
                                                                      -1-
1-ша ведуча. Сьогодні День учителя.
 В цей день ми кажемо звичайними словами:
 Людського щастя вам, нових ідей,
Хай добра доля завжди буде з вами.
2-го ведуча. Шлях пошуку, науки і дерзань —
      Таку обрали ви в житті дорогу.
Тож здійснення всіх ваших сподівань,
Щоб ви відчули радість перемоги.
1-ша ведуча. Високих злетів, творчих перемог
Ми щиро вам усі бажаєм нині,
ї ще багато літ хай дасть вам Бог
Трудитись у шкільній нашій родині.
2-га ведуча. У народі вас любовно називають «ар­хітекторами дитячих душ», бо день за днем, місяць за місяцем, рік за роком своїми знаннями та вмін­нями, батьківським ставленням до юних ви будуєте світлий храм нашої особистості.
1-ша ведуча. Слово для привітання надається уч­ням молодшої школи.                        

(Виступ  хору молодших школярів.)

2-га ведуча. Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Подивимось, чи не могли б ви трошки помолодшати, уявити себе школярами і відвідати наші уроки.

1-ша ведуча. Адже урок — це ваша стихія. Тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді.

2-га ведуча. Отже, слово для привітання мають члени учнівського парламенту.

1-й учень. Добрий день, дорогі вчителі. Ви думає­те, що сьогодні ваш робочий день уже закінчився і розпочалося свято. Але ви помиляєтесь — усе ще попереду! Сядьте рівно і приготуйтеся до уроку!

2-й учень. Перш за все хочу поздоровити вас із Днем учителя. Бажаю вам щастя, міцного здоров'я, величезної терплячості, адже вона вам дуже пот­рібна.
1-й учень. Ми, ваші, так би мовити, одноденні ко­леги, щиро вітаємо вас із професійним святом! Щас­тя, здоров'я, добробуту, успіхів на освітянській ниві! Ви провели сотні уроків, а для нас це вперше, проте з учнями нам пощастило: розумні, тямущі, активні, прагнуть отримати гарну оцінку.
-2-
2-й учень. Не думайте, що ваші старання будуть марними. За активність і роботу на уроці ви буде­те оцінені, а оцінки — виставлені в щоденник .

1-й учень. Ну а оскільки я — учитель, а ви — мої учні, то я беру владу у свої руки і розпочинаю урок.
Тема. Мікро- і макробіоз енергетичної здатності живої субстанції егоцентричної сконцентрованості людського організму на елементарно-опорних якос­тях професіонального менеджменту.
Мета: Розвиток творчих здібностей учнів на ос­нові використання нестандартних форм організації інтелектуально-пізнавальної діяльності. Точка зору технічної а г р о т а ц і ї не ігнорує даної тенденції пара­доксальних ілюзій.
(«Учитель» ділить клас на групи і роздає зав­дання для кожної групи.)

Додаток 2 .       Завдання для вчителів
Завдання 1. Музика
Виконати  пісню  _______________________________________                          
в різних музичних стилях.
Завдання 2. Римування
До поданих слів доберіть риму, щоб утворилася педагогічна поема.
...кіт
...пліт
...стодолу
...школу
...задивився
...вдавився
...тиші
...миші
...річка
...Марічка
...олівець
...молодець.

Завдання 3. Образотворче мистецтво
На аркушах у вас є початки малюнків, які пот­рібно завершити.

Завдання 4. Пантоміма
Ваше завдання полягає в тому, щоб показати
один із предметів шкільного приладдя. 

Завдання 5. Ікебана                
Творче завдання. Зі шкільного приладдя, яке зна­ходиться на столі, потрібно створити композицію для романтичної вечері.

Завдання 6. Драматургія   
Розіграти сценку у двох жанрах (комедія, драма) за українською народною казкою «Колобок».
                                                     Бонус. Сюрприз
А ось це завдання дозволяє вам сьогодні лише відпочивати.

Завдання 7. Оцінити творчі здібності ваших колег


1-ша ведуча. Недарма кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор — у створених ним скульптурах, а вчитель — у думках і справах своїх учнів. Тому кожна людина з почуттям вдяч­ності згадує рідну школу і своїх духовних настав­ників — учителів, адже в кожному прожитому дні було щось неповторне, незабутнє, таке, що залишає в душі свій відбиток.
2-га ведуча. Слово для привітання надається уч­ням гімназійних класів.                             
                                            
  (Виступи учнів.)
1-ша ведуча. Ще раз вітаємо вас, шановні вчителі, з професійним святом. Щиро віримо, що невдовзі освітянська галузь вийде на нові обрії, туди, де пра­ця вчителя буде оцінена належно.
2-га ведуча. Нехай в оселях ваших завжди панує світло і злагода, у серцях — добро, у помислах — мудрість, у засіках — достаток, а нелегка педаго­гічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.
1-ша ведуча. Збережіть у душі тверду віру у світ­лу зорю України, що довірила вам свій найдорожчий скарб — наших дітей, наше майбутнє!
2-га ведуча. Учителю! Ти — слава України,
Всіх звершень людства
Непогасна грань.
В тобі народ пізнав усі глибини,
Ти розквітаєш кетягом калини
У майбуття, злото-блакитну рань.

1-ша ведуча. Учителю! Ти є і будеш вічно,
Як хліб, як меч і як знамен акорд,
Бо ти — любов жертовна і велична,
Бо ти — землі незаймана криничність,
Бо ти — в народі і в тобі — народ!
              Під час читання вірша виходять всі учасник свята
                                   (Пісня «Сонечко встає».)
2-га ведуча. На цьому наше свято завершено. До побачення!
1-ша ведуча. До нових зустрічей!

4 комментария: