Сценарій-презентація


Слайд 21
Ø Вже 6-й рік в республіці дітей
 Горить вогонь, що дав нам Прометей
Він шлях до знань освітлює нам всім
І той вогонь ніколи в нас не згасне
Слайд 22
Ø Девізом стала нам традиція:
«Знання, обізнаність та ерудиція,
Активність та любов до Батьківщини –
До рідної своєї України»
Слайд 23
Ø Ще в 2004 році  з метою розвитку талантів кожної окремої дитини, для залу­чення учнів до активного життя гімназії, а також для зміцнення дружби і взаєморозуміння між чле­нами славнозвісного трикутника: діти — батьки — вчителі в нашій гімназії  було створено юнацьку громадську організацію.
Слайд 24
Ø Старшокласники створили власну «державу» - «Парламентську республіку», координаційним центром якої є учнівський парламент.

Ø Структура нашого парламенту проста, але дієва: на чолі стоїть голова, як головний орган регулювання, а також працює 5 комісій.


Слайд 25
Ø Кожна комісія відповідає за організацію окремої сфери жит­тя гімназії, що допомагає чітко роз­межувати обов'язки, а отже, як ­найкраще їх виконувати.

Ø Основні положення життєвого устрою «Парламентської республіки» викладено у статуті.  Отже, голові парламенту, що обирається щорічно, підпорядковані комісії: «Шефська робота», «Ерудит», «Порядок», «Інформація» та «Дозвілля».
Слайд 26

Ø Кожна працює за певним напрямом. Членами комісії є представники класних колективів, які організовують відповідну роботу з учнями. Системі самоврядування школи підпорядкована система самоврядування класів. Допомогу в налагодженні успішної діяльності комісій надають учителі – консультанти

Слайд 27
1
Ø У компетенцію комісії «Ерудит»входить:
  проведення днів самовряду­вання.
• організація оздоровчо-про­світницької роботи з гімназистами;
·       допомога  учням, які мають труднощі у навчанні
·       залучення ліцеїстів до актив­ної діяльності у сфері  навчання, спорту, ту­ризму та краєзнавства;
організація роботи з профі­лактики й подолання шкідливих  звичок.
 Захист прав та інтересів учнів (розгляд спірних питань).

Слайд 28
Ø Свобода слова та друку — не­від'ємний елемент демократичної республіки. Для реалізації принципу гласності наша парламентська республіка ство­рила власну газету «Голос гімназиста», випуск якої входить в обов’язок комісії «Інформація».  Прес-центр став дієвою ланкою парламенту . Його видання «Голос гімназиста» відіграє значну роль у висвітленні важливих подій шкільного життя. Дуже важливою ланкою в інформуванні є шкільний радіовузол.

Слайд 29
Ø Комісія «Шефська робота»  організовує та проводить акції милосердя,

- координує роботу волонтерського осередку ,
-         надає допомогу в адаптації новоприбулим учням,
-         бере шефство над молодшими  школярами,
-         сприяє організації проведення пізнавальної діяльності за напрямками  роботи «Зоряної республіки»;
Слайд 30


Ø Дисципліна та порядок мають бути на першому місці будь-де і будь-коли.   Саме цим займається комісія «Порядок». Її поле діяльності це:
- організація чергування класних колективів по школі вцілому та під час проведення шкільних заходів.
- Організація трудової діяльності
- контроль  за дисципліною учнів через учнівську раду профілактики;
- Рейди-перевірки дисциплінарного характеру.
 - Контроль за збереженням шкільного майна;
Слайд 31
Ø Для того, щоб плідно працю­вати, необхідно мати цікавий та добре організований відпочинок. Саме цим займається Комісія «Дозвілля». Шоу-програми, конкурси, свята та інтелектуальні ігри — все це проводиться для того, щоб дозвілля було змістов­ним та цікавим.
Слайд 32                                                                                                                          2

Ø Найвищим органом учнівського самоврядування в школі є учнівська  конференція. Саме тут починається справжня учнівська демократія. На таку конференцію учні та вчителі збираються двічі на рік (на початку і наприкінці навчального року). Делегатів учнівської конференції обирають на класних зборах (8-11 класи).
Слайд 33
Ø Крім учнівської конференції керівним і воодночас виконавчим органами шкільного самоврядування є БІНОМ (Бюро Ініціативних Наполегливих Організованих і Милосердних) та старостат.

Ø БІНОМ, куди входять голови комісій та голова парламенту.

Ø координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

Ø контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

Ø ухвалює рішення з найважчих питань життя школи в межах своєї компетенції;

Ø вносить пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань навчання та виховання;

Ø співпрацює зі старостатом.
Слайд 34
Ø Старостат є безпосереднім зв’язковим між парламентом, колективом класу та класним керівником (доводить до їхнього відома плани, завдання, рішення БІНОМу, комісій  самоврядування).
Слайд 35
Ø Головна  мета гімназійного парламенту —  створити умови  для всебічного розвитку, самовдосконалення, самореалізації гімназистів, зацікавити учнів  вчитися вмі­ло та яскраво організувати своє дозвілля, переконати, та_привчити дітей, що їхні ідеї мають не­від'ємне право бути реалізовани­ми.
Слайд 36
Ø Для досягнення цієї мети було прийнято «Меморандум про співпрацю та співробітництво», який є загальнообов'яз­ковим для учнів та вчителів нашої гімназії.
Слайд 37
Ø У Меморандумі зазначено:

3

Ø  Будь-яка ідея має право на розгляд.

Ø Члени гімназійного парламен­ту прислухаються до думки вчи­телів.      

Ø Вчителі обов'язково поважа­ють думку дітей.

Ø Прийняте рішення бездоган­но виконується.

Ø Виправлена помилка — це вже не помилка.

Ø Виконання доручення обо­в'язково перевіряється.

Ø  «Ніхто, крім нас самих, не знає, чого ми потребуємо най­більше, і, відповідно, ніхто не зможе організувати наше життя краще, ніж ми!» — ось наш девіз.

Ø Робота в самоврядуванні
Назавжди залишаться в серці
Всі наші проекти, набуті всі знання –
Це досвід великий
Це щирість, натхнення і щастя
Усе понесемо в подальше, доросле життя.


Комментариев нет:

Отправить комментарий