День здоров'я
День здоров’я      Пн.    08.06
1. Козацькі забави
2. Конкурс шеф-кухарів «Усі на пікнік»
3. Малі Олімпійські ігри
4. Конкурс повітряних зміїв  

5. Турнір з водного волейболу ( мати повітряні кульки по 10 шт на загін)

Усі на пікнік!





Козацькі забави



Хто сильніший?... Ну, звісно, що дівчата!!!


А ви пробували так грати у шашки?... Якщо ні, обов'язково спробуйте!




Як би то не впасти?...

Я точно не впаду!

Я зробила це сама! Я - чемпіон!

Який же день здоров'я  та без повітряного змія...




Водний волейбол -
 найулюбленіша табірна гра всіх часів...





Все що треба для гри - це волейбольне поле, повітряні кульки наповнені водою і  цупка тканина (1,5 м на 2 м) для кожної з двох команд...
спробуйте і хороший настрій вам гарантовано!
А найбільше задоволення не від перемоги  по очках (хоча і тут емоції вирують не подитячому), а тоді, коли у вашого  сусіда на голові чи під ногами розбивається кулька з водою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий