Слайд 21
Ø Вже 6-й рік в республіці
дітей
Горить вогонь, що дав нам Прометей
Він шлях до знань освітлює нам всім
І той вогонь ніколи в нас не згасне
Слайд 22
Ø Девізом стала нам
традиція:
«Знання, обізнаність та ерудиція,
Активність та любов до Батьківщини –
До рідної своєї України»
Слайд 23
Ø Ще в 2004 році з метою розвитку талантів кожної окремої дитини, для залучення учнів до активного життя гімназії, а також для зміцнення дружби і взаєморозуміння між членами славнозвісного трикутника: діти — батьки — вчителі в нашій
гімназії було створено юнацьку громадську
організацію.
Слайд 24
Ø
Старшокласники
створили власну «державу» - «Парламентську республіку», координаційним центром
якої є учнівський парламент.
Ø
Структура нашого
парламенту проста, але дієва: на чолі стоїть голова, як головний орган регулювання, а також
працює 5 комісій.
Слайд 25
Ø
Кожна комісія
відповідає за організацію окремої сфери життя гімназії, що допомагає чітко розмежувати
обов'язки, а отже, як найкраще їх виконувати.
Ø Основні положення життєвого устрою «Парламентської
республіки» викладено у статуті. Отже, голові
парламенту, що обирається щорічно, підпорядковані комісії: «Шефська робота»,
«Ерудит», «Порядок», «Інформація» та «Дозвілля».
Слайд 26
Ø Кожна працює за певним напрямом. Членами комісії є
представники класних колективів, які організовують відповідну роботу з учнями.
Системі самоврядування школи підпорядкована система самоврядування класів.
Допомогу в налагодженні успішної діяльності комісій надають учителі –
консультанти
Слайд 27
1
Ø У компетенцію комісії «Ерудит»входить:
• проведення днів самоврядування.
• організація оздоровчо-просвітницької роботи з гімназистами;
·
допомога учням,
які мають труднощі у навчанні
·
залучення ліцеїстів до
активної діяльності у сфері навчання, спорту, туризму та краєзнавства;
• організація роботи з профілактики й подолання шкідливих звичок.
• Захист прав та інтересів учнів (розгляд
спірних питань).
Слайд 28
Ø
Свобода слова та друку —
невід'ємний елемент демократичної республіки. Для реалізації принципу
гласності наша парламентська
республіка створила власну газету «Голос гімназиста», випуск якої входить в обов’язок комісії «Інформація». Прес-центр став дієвою ланкою
парламенту . Його видання «Голос гімназиста» відіграє значну роль у висвітленні
важливих подій шкільного життя. Дуже важливою ланкою в інформуванні є шкільний
радіовузол.
Слайд 29
Ø Комісія «Шефська
робота» організовує та проводить акції
милосердя,
- координує роботу волонтерського
осередку ,
-
надає допомогу в адаптації новоприбулим учням,
-
бере шефство над молодшими школярами,
-
сприяє організації
проведення пізнавальної діяльності за напрямками роботи «Зоряної республіки»;
Слайд 30
Ø
Дисципліна та порядок мають бути на першому місці будь-де
і будь-коли. Саме цим займається
комісія «Порядок». Її поле діяльності це:
- організація чергування класних колективів по
школі
вцілому та під час проведення шкільних
заходів.
- Організація трудової діяльності
- контроль за дисципліною учнів через учнівську раду
профілактики;
- Рейди-перевірки дисциплінарного
характеру.
- Контроль за збереженням шкільного майна;
Слайд 31
Ø Для того, щоб плідно працювати, необхідно мати
цікавий та добре організований відпочинок. Саме цим займається
Комісія «Дозвілля». Шоу-програми, конкурси, свята та
інтелектуальні ігри — все це проводиться для того, щоб дозвілля було змістовним та цікавим.
Слайд 32
2
Ø Найвищим органом учнівського самоврядування в школі є
учнівська конференція. Саме тут
починається справжня учнівська демократія. На таку конференцію учні та вчителі
збираються двічі на рік (на початку і наприкінці навчального року). Делегатів
учнівської конференції обирають на класних зборах (8-11 класи).
Слайд 33
Ø Крім учнівської
конференції керівним і воодночас виконавчим органами шкільного самоврядування є
БІНОМ (Бюро Ініціативних Наполегливих Організованих і Милосердних) та
старостат.
Ø БІНОМ, куди входять
голови комісій та голова парламенту.
Ø координує роботу класів, доводить до них конкретні
завдання діяльності;
Ø контролює створення належних умов для навчання та
дозвілля учнів;
Ø ухвалює рішення з найважчих питань життя школи в межах
своєї компетенції;
Ø вносить пропозиції до адміністрації школи,
педагогічної ради з питань навчання та виховання;
Ø співпрацює зі старостатом.
Слайд 34
Ø Старостат є безпосереднім
зв’язковим між парламентом, колективом класу та класним керівником (доводить до
їхнього відома плани, завдання, рішення БІНОМу, комісій самоврядування).
Слайд 35
Ø Головна мета гімназійного парламенту
— створити умови для всебічного розвитку, самовдосконалення, самореалізації
гімназистів, зацікавити учнів вчитися вміло та яскраво організувати своє дозвілля, переконати, та_привчити дітей, що їхні ідеї мають невід'ємне право бути реалізованими.
Слайд 36
Ø Для досягнення цієї мети було прийнято «Меморандум про
співпрацю та співробітництво», який є
загальнообов'язковим для учнів та вчителів нашої
гімназії.
Слайд 37
Ø У Меморандумі зазначено:
3
Ø Будь-яка ідея має право на розгляд.
Ø Члени
гімназійного парламенту прислухаються до думки вчителів.
Ø Вчителі обов'язково поважають думку дітей.
Ø Прийняте рішення бездоганно виконується.
Ø Виправлена помилка — це вже не помилка.
Ø Виконання
доручення обов'язково перевіряється.
Ø «Ніхто,
крім нас самих, не знає, чого ми потребуємо найбільше, і, відповідно, ніхто не зможе організувати наше
життя краще, ніж ми!» — ось наш девіз.
Ø Робота в самоврядуванні
Назавжди залишаться в серці
Всі наші проекти, набуті всі знання –
Це досвід великий
Це щирість, натхнення і щастя
Усе понесемо в подальше, доросле життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий